Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ευχαριστίες 1ου γυμνασίου στην οδοντίατρο Μαρία Αλδάκου

Την οδοντίατρο Μαρία Αλδάκου-Μπρανιώτη ευχαριστεί εκ μέρους μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών ο διευθυντής του 1ου γυμνασίου Βέροιας Νικηφόρος Κατράνας για την ενημέρωση που έκανε στους μαθητές της Α΄ τάξης του Γυμνασίου για τις πιο συνηθισμένες ασθένειες των δοντιών, αλλά και για τις χρήσιμες συμβουλές ως προς την υγεία των δοντιών, το σωστό  βούρτσισμα και τη στοματική υγιεινή.

Η Μαρία Αλδάκου επισκέφθηκε το σχολείο την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου έπειτα από πρόσκληση της εκπαιδευτικού Αθηνάς Ντέλλα, στο πλαίσιο του μαθήματος της βιολογίας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Την Δευτέρα 22 Ιουνίου Στην Ημαθία, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, για το πρόγραμμα «προλαμβάνω» -Επισκέψεις σε Φυτειά , Αρκοχώρι, Αγγελοχώρι και ομιλία στο Επιμελητήριο

Την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής επίσκεψη της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας, Ειρήνης Αγαπηδάκη, στην Ημαθία, στο

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]