Με 32 ψήφους σε σύνολο 31 ψηφισάντων εκλέχθηκε ο Νίκος Μπρουσκέλης πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αλεξάνδρειας. Αντιπρόεδρος εκλέχθηκε η Όλγα Μοσχοπούλου από τη μείζονα μειοψηφία του Φώτη Δημητριάδη και γραμματέας ο κ. Σπυρίδης από την ελάσσονα.

ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ “ΟΚΑ -ΒΙΚΕΛΑ” ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΤΟ “ΜΗΤΙΓΚ- ΣΤΙΒΟΥ ” ΤΟΥ ΑΡΓΟΥΣ-ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20-6-2026 στο Άργος Ορεστικό το” γκραν-πρι” στίβου με την επωνυμία “Ορέστεια” για 17η χρονιά. Στους αγώνες συμμετείχαν







