Με 32 ψήφους σε σύνολο 31 ψηφισάντων εκλέχθηκε ο Νίκος Μπρουσκέλης πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αλεξάνδρειας. Αντιπρόεδρος εκλέχθηκε η Όλγα Μοσχοπούλου από τη μείζονα μειοψηφία του Φώτη Δημητριάδη και γραμματέας ο κ. Σπυρίδης από την ελάσσονα.

Νέο ΔΣ στον ΣΗΠΕ: Μήνυμα ενότητας και συνέχειας από τη νέα διοίκηση
Επανεξελέγη πρόεδρος για 3η θητεία ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος από την «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Λάρισας Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20/6/2026, στο αμφιθέατρο της Γενικής







