Εντείνονται όλο και περισσότερο τα προβλήματα στις εθνικές και επαρχιακές οδούς της χώρας, λόγω των ανεξέλεγκτων κινητοποιήσεων των αγροτών. Ειδικά για να πάει κανείς στην Αθήνα πρέπει κυριολεκτικά να… ξενιτευτεί, αφού ειδικά χθες τα Τέμπη ήταν κλειστά από τις 3 το μεσημέρι μέχρι τις 9 το βράδυ. Για να παρακάμψεις δηλαδή τα Τέμπη θα έπρεπε να διαλέξεις ή την παράκαμψη του Κισσάβου από τη θάλασσα ή την ορεινή οδό από Άγιο Δημήτριο και Ελασσόνα. Φυσικά υπάρχει και η τρίτη οδός από την Κοζάνη και Λάρισα για τους… ρομαντικούς και παλαιότερους, μοναδική διαδρομή για την Αθήνα πριν από κάποιες δεκαετίες.

Μόνο μία υποψήφια για το «Βέρμιον» στον Άγιο Νικόλαο
η δεύτερη αποκλείστηκε λόγω ελλιπούς φακέλου Η προκήρυξη για τη μίσθωση του ξενοδοχείου «Βέρμιον» στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας συνεχίζεται







