Ένα ακόμη τροχαίο, ευτυχώς χωρίς κανέναν τραυματισμό, συνέβη χθες το μεσημέρι στην Εγνατία Οδό, κοντά στην Κουλούρα. Είναι φανερό πως όσο καλός και ασφαλής να είναι ο δρόμος, όπως π.χ. η Εγνατία, επιβάλλονται 100% προσοχή των οδηγών και άριστη φυσική κατάσταση ως απαραίτητες προϋποθέσεις ασφαλέστερης οδήγησης. Κάτι που είναι όπως… η τήρηση του Συντάγματος: επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων (και εν προκειμένω και των αλλοδαπών)!

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







