Ένα ακόμη τροχαίο, ευτυχώς χωρίς κανέναν τραυματισμό, συνέβη χθες το μεσημέρι στην Εγνατία Οδό, κοντά στην Κουλούρα. Είναι φανερό πως όσο καλός και ασφαλής να είναι ο δρόμος, όπως π.χ. η Εγνατία, επιβάλλονται 100% προσοχή των οδηγών και άριστη φυσική κατάσταση ως απαραίτητες προϋποθέσεις ασφαλέστερης οδήγησης. Κάτι που είναι όπως… η τήρηση του Συντάγματος: επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων (και εν προκειμένω και των αλλοδαπών)!

Μόνο μία υποψήφια για το «Βέρμιον» στον Άγιο Νικόλαο
η δεύτερη αποκλείστηκε λόγω ελλιπούς φακέλου Η προκήρυξη για τη μίσθωση του ξενοδοχείου «Βέρμιον» στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας συνεχίζεται







