Συνάντηση με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλη Αποστόλου θα έχει την Τρίτη αντιπροσωπεία του Αγροτικού Συλλόγου Γεωργών Βέροιας, όπως ειπώθηκε στη γενική συνέλευση του συλλόγου το απόγευμα της Δευτέρας στη Μέση. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος της συνάντησης με τον υπουργό, την Πέμπτη οι αγρότες θα βγάλουν τα τρακτέρ τους κάτω από τον κόμβο Κουλούρας, μπαίνοντας σε αγωνιστική ετοιμότητα.

Το Ξενία Σελίου, άλλη μια χαμένη ευκαιρία για την Ημαθία;
Το εγκαταλειμμένο Ξενία στο Σέλι δεν είναι απλώς ένα παλιό κτίριο που σαπίζει στην πλαγιά του Βερμίου. Είναι σύμπτωμα μιας







