Μπλόκο στον κόμβο της Κουλούρας έστησαν νωρίς χθες το πρωί της Πέμπτης οι αγρότες του Συλλόγου Γεωργών Βέροιας με άλλους συναδέλφους τους από χωριά της Ημαθίας, το οποίο αναμένεται να ενισχυθεί τις επόμενες μέρες. Οι αγρότες δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους ενάντια σε παλιά και νέα μέτρα, ενάντια σε ΚΑΠ και ελληνική κυβέρνηση τονίζοντας ότι ο αγώνας τους είναι αγώνας επιβίωσης. Παράλληλα δίνουν αγωνιστικό ραντεβού στο συλλαλητήριο στις 3 Φεβρουαρίου, στη διάρκεια της έκθεσης «AGROTICA».

Την Τετάρτη 24 Ιουνίου Εκπαιδευτική εκδήλωση του ΙΣΗ για τις εφαρμογές της νανοτεχνολογίας στην Ιατρική
Ο Ιατρικός Σύλλογος Ημαθίας (ΙΣΗ) πραγματοποιεί εκπαιδευτική συνάντηση την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 στις 7.00 μμ, στην αίθουσα του ΙΣΗ







