Η Google καταργεί δυο δημοφιλείς εφαρμογές Android για απάτη με διαφημίσεις

Η Google καταργεί δυο δημοφιλείς εφαρμογές Android για απάτη με διαφημίσεις

Η Google ανέλαβε δράση, αφού οκτώ εφαρμογές των Cheetah Mobile και Kika Tech υποτίθεται ότι συμμετείχαν σε μια απάτη με διαφημίσεις την περασμένη εβδομάδα. Η εταιρεία αφαίρεσε το CM File manager και τις εφαρμογές πληκτρολογίου Kika μετά από εσωτερική έρευνα.

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι αυτές οι δύο εφαρμογές περιείχαν κώδικα, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκτέλεση διαφημιστικής απάτης μέσω διαφόρων τεχνικών. «Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τους ισχυρισμούς αυτούς και οι πολιτικές των προγραμματιστών του Google Play απαγορεύουν την παραπλανητική και κακόβουλη συμπεριφορά στην πλατφόρμα μας. Εάν μια εφαρμογή παραβιάζει τις πολιτικές μας, αναλαμβάνουμε δράση», ανέφερε σε δήλωση.

Σύμφωνα με την εταιρεία AppBrain, η εφαρμογή CM File Manager έχει περισσότερες από 50 εκατομμύρια λήψεις και το Kika keyboard έχει πάνω από 100 εκατομμύρια λήψεις.

Την περασμένη εβδομάδα η Cheetah Mobile δημοσίευσε μια δήλωση στην οποία προσπάθησε να μεταβιβάσει την ευθύνη σε SDK τρίτων.

Η εταιρεία δήλωσε ακόμη ότι είναι έτοιμη να αναλάβει νομική δράση κατά του ερευνητικού οργανισμού Kochava, που αποκάλυψε τη δόλια συμπεριφορά στις εφαρμογές CM. Μια μέρα αργότερα, σε άλλο δελτίο τύπου, είπε ότι οι μέθοδοι του Kochava είναι αναξιόπιστες, καθώς έκαναν διάφορα βασικά λάθη.

Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε αν η Cheetah Mobile εν γνώσει της ενεπλάκη στην απάτη. Ενώ η εταιρεία ρίχνει το φταίξιμο για το σκάνδαλο ολοκληρωτικά σε ένα SDK τρίτου μέρους, θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη για ότι συνέβη και θα έπρεπε να έχει εξετάσει αυτές τις υπηρεσίες πριν τις εντάξει στις εφαρμογές της.

Η Kika Tech αρνήθηκε επίσης τους ισχυρισμούς και δήλωσε ότι δεν βρέθηκε καμία απόδειξη απάτης στις εφαρμογές της.

Αυτές οι εταιρείες μπορούν να απευθυνθούν στην Google ώστε να επαναφέρει αυτές τις εφαρμογές στο Play Store, αλλά σίγουρα θα πρέπει να πραγματοποιήσουν ενέργειες για να αποφύγουν μελλοντικές απάτες. Θα πρέπει επίσης να εργαστούν σκληρά για να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών τους.

Πηγή: secnews.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης προβλέπει ποιες ταινίες θα πετύχουν

Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης προβλέπει ποιες ταινίες...

Η αγωνία των ηθοποιών, του σκηνοθέτη και της εταιρείας...

Τι αποκαλύπτει για την προσωπικότητά σου η φωτογραφία του προφίλ σου στο facebook

Τι αποκαλύπτει για την προσωπικότητά σου η φωτογραφία...

Η φωτογραφία προφίλ που διαλέγουμε για το facebook είναι...

Ο επόμενος στόχος του Facebook που έχει να κάνει με το μυαλό μας

Ο επόμενος στόχος του Facebook που έχει να κάνει με το...

Από καιρό τώρα το Facebook έχει πάψει να αρκείται στο να...

Νέο ΣΟΚ από Facebook: Καταγράφουν σε κείμενο τα ηχητικά μας μηνύματα

Νέο ΣΟΚ από Facebook: Καταγράφουν σε κείμενο τα ηχητικά μας...

Μετά το πρόσφατο πρόστιμο των 5 δις ευρώ για παραβίαση...

Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε με το κινητό στο χέρι

Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε με το κινητό στο χέρι

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξεσπάσει πυρκαγιά αν...

To instagram έχει όριο στον αριθμό των ατόμων που ακολουθείτε

To instagram έχει όριο στον αριθμό των ατόμων που...

Το Instagram είναι ένα από τα αγαπημένα social media και δεν...

Πώς το σύστημα εντοπισμού στα κινητά μπορεί να σώσει ζωές

Πώς το σύστημα εντοπισμού στα κινητά μπορεί να σώσει...

Ο τραγικός θάνατος της Νάταλι Κρίστοφερ στην Ικαρία...

Τα μυστικά για ασφαλές online shopping - Τι να προσέχετε

Τα μυστικά για ασφαλές online shopping - Τι να προσέχετε

Tην ευκολία και την αμεσότητα των ηλεκτρονικών αγορών...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Η αγωνία των ηθοποιών, του σκηνοθέτη και της εταιρείας παραγωγής για το αν η ταινία τους θα πάει καλά στα ταμεία, όταν κυκλοφορήσει, ίσως μειωθεί στο μέλλον, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να μειώσει...

Η φωτογραφία προφίλ που διαλέγουμε για το facebook είναι ενδεικτική του ποιοι είμαστε και τι μηνύματα θέλουμε να περάσουμε.Ερευνητές, όπως αναφέρει το plus.queen.gr, βασίστηκαν στο λεγόμενο «Big 5», το οποίο...

Από καιρό τώρα το Facebook έχει πάψει να αρκείται στο να γνωρίζει απλώς πού βρισκόμαστε, με ποιον είμαστε και τι κάνουμε.Δεν του φθάνει να αναγνωρίζει τις προσωπικές μας προτιμήσεις και τις δραστηριότητές μας....

Μετά το πρόσφατο πρόστιμο των 5 δις ευρώ για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων, αλλά και την καταδίκη για την αναγνώριση προσώπων από την εφαρμογή, νέα… βόμβα έσκασε από το Facebook.Η αποκάλυψη ήρθε από το Bloomberg...