Το Facebook άλλαξε τον τρόπο χρήσης των δεδομένων

Το Facebook άλλαξε τον τρόπο χρήσης των δεδομένων

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι αρχές προστασίας των καταναλωτών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τους νέους επικαιροποιημένους όρους του Facebook, οι οποίοι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να καταρτίσει το «προφίλ» τους, έτσι ώστε να διευκολύνει στη συνέχεια τη στοχευμένη προβολή διαφημίσεων.

Το Facebook θα συμπληρώσει τους όρους παροχής των υπηρεσιών του με ένα κείμενο, που θα εξηγεί ότι δεν χρεώνει τους χρήστες για τις υπηρεσίες του, αλλά αυτοί, ως αντάλλαγμα, συμφωνούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους και να εκτίθενται σε εμπορικές διαφημίσεις. Στο εξής, οι όροι του Facebook θα εξηγούν σαφώς ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών στους εμπόρους, με τη χρήση των δεδομένων από τα προφίλ των χρηστών του.

Οι νέοι όροι περιγράφουν λεπτομερώς τις υπηρεσίες του Facebook που βασίζονται στη χρήση των δεδομένων των χρηστών του και τις οποίες πωλεί σε τρίτους, καθώς επίσης τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κλείσουν τους λογαριασμούς τους και τους λόγους για τους οποίους μπορούν να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί. Οι εξελίξεις αυτές, σύμφωνα με ανακοίνωση της Κομισιόν, επήλθαν ύστερα από διασάφηση του επιχειρηματικού μοντέλου του Facebook προς τους χρήστες, σε γλώσσα κατανοητή και απλή.

Επιπλέον, το Facebook τροποποίησε και τα εξής:

- την πολιτική του όσον αφορά τον περιορισμό της ευθύνης, καθώς τώρα αναγνωρίζει την ευθύνη του σε περίπτωση αμέλειας, για παράδειγμα αν κάποια δεδομένα έγιναν αντικείμενο κατάχρησης από τρίτους•

- τη δυνατότητά του να μεταβάλλει μονομερώς όρους και προϋποθέσεις, περιορίζοντάς την στις περιπτώσεις στις οποίες οι αλλαγές είναι εύλογες, ενώ παράλληλα λαμβάνεται υπόψη και το συμφέρον του καταναλωτή•

- τους κανόνες σχετικά με την προσωρινή διατήρηση του περιεχομένου που έχει διαγραφεί από τους καταναλωτές. Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να διατηρηθεί μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις —για παράδειγμα, προκειμένου να συμμορφωθεί με αίτημα αναγκαστικής εκτέλεσης από μέρους κάποιας αρχής— και για μέγιστο διάστημα 90 ημερών σε περίπτωση τεχνικών λόγων•

Πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης προβλέπει ποιες ταινίες θα πετύχουν

Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης προβλέπει ποιες ταινίες...

Η αγωνία των ηθοποιών, του σκηνοθέτη και της εταιρείας...

Τι αποκαλύπτει για την προσωπικότητά σου η φωτογραφία του προφίλ σου στο facebook

Τι αποκαλύπτει για την προσωπικότητά σου η φωτογραφία...

Η φωτογραφία προφίλ που διαλέγουμε για το facebook είναι...

Ο επόμενος στόχος του Facebook που έχει να κάνει με το μυαλό μας

Ο επόμενος στόχος του Facebook που έχει να κάνει με το...

Από καιρό τώρα το Facebook έχει πάψει να αρκείται στο να...

Νέο ΣΟΚ από Facebook: Καταγράφουν σε κείμενο τα ηχητικά μας μηνύματα

Νέο ΣΟΚ από Facebook: Καταγράφουν σε κείμενο τα ηχητικά μας...

Μετά το πρόσφατο πρόστιμο των 5 δις ευρώ για παραβίαση...

Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε με το κινητό στο χέρι

Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε με το κινητό στο χέρι

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξεσπάσει πυρκαγιά αν...

To instagram έχει όριο στον αριθμό των ατόμων που ακολουθείτε

To instagram έχει όριο στον αριθμό των ατόμων που...

Το Instagram είναι ένα από τα αγαπημένα social media και δεν...

Πώς το σύστημα εντοπισμού στα κινητά μπορεί να σώσει ζωές

Πώς το σύστημα εντοπισμού στα κινητά μπορεί να σώσει...

Ο τραγικός θάνατος της Νάταλι Κρίστοφερ στην Ικαρία...

Τα μυστικά για ασφαλές online shopping - Τι να προσέχετε

Τα μυστικά για ασφαλές online shopping - Τι να προσέχετε

Tην ευκολία και την αμεσότητα των ηλεκτρονικών αγορών...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Η αγωνία των ηθοποιών, του σκηνοθέτη και της εταιρείας παραγωγής για το αν η ταινία τους θα πάει καλά στα ταμεία, όταν κυκλοφορήσει, ίσως μειωθεί στο μέλλον, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να μειώσει...

Η φωτογραφία προφίλ που διαλέγουμε για το facebook είναι ενδεικτική του ποιοι είμαστε και τι μηνύματα θέλουμε να περάσουμε.Ερευνητές, όπως αναφέρει το plus.queen.gr, βασίστηκαν στο λεγόμενο «Big 5», το οποίο...

Από καιρό τώρα το Facebook έχει πάψει να αρκείται στο να γνωρίζει απλώς πού βρισκόμαστε, με ποιον είμαστε και τι κάνουμε.Δεν του φθάνει να αναγνωρίζει τις προσωπικές μας προτιμήσεις και τις δραστηριότητές μας....

Μετά το πρόσφατο πρόστιμο των 5 δις ευρώ για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων, αλλά και την καταδίκη για την αναγνώριση προσώπων από την εφαρμογή, νέα… βόμβα έσκασε από το Facebook.Η αποκάλυψη ήρθε από το Bloomberg...