Τούγιες και αριζόνες μοίρασε το πρωί της Τετάρτης 19 Φεβρουαρίου ο πολιτιστικός φιλοδασικός σύλλογος Άνω Σελίου, στην πλατεία Καρατάσου Νάουσας. Όπως μας είπε ο πρόεδρος του κ. Στέργιος Κώνας το σύνθημα του συλλόγου είναι “φυτεύω δένδρα”. Ο πρώην δασάρχης κ. Τάσος Τασιώνας μας είπε ότι η πρωτοβουλία θα συνεχιστεί και στις 21 Μαρτίου, παγκόσμια μέρα δασοπονίας, ο σύλλογος, σε συνεργασία με το δασαρχείο και με σχολείο της πόλης θα προχωρήσει σε δενδροφύτευση περιοχής της Νάουσας. Δείτε σχετικό video.

Καλοκαιρινές στιγμές γεμάτες χαμόγελα, μουσική και αγάπη στη γιορτή του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Νάουσας
Μέσα σε ένα κλίμα χαράς, συγκίνησης και ουσιαστικής συνύπαρξης πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Νάουσας, στο καταπράσινο







