Τούγιες και αριζόνες μοίρασε το πρωί της Τετάρτης 19 Φεβρουαρίου ο πολιτιστικός φιλοδασικός σύλλογος Άνω Σελίου, στην πλατεία Καρατάσου Νάουσας. Όπως μας είπε ο πρόεδρος του κ. Στέργιος Κώνας το σύνθημα του συλλόγου είναι “φυτεύω δένδρα”. Ο πρώην δασάρχης κ. Τάσος Τασιώνας μας είπε ότι η πρωτοβουλία θα συνεχιστεί και στις 21 Μαρτίου, παγκόσμια μέρα δασοπονίας, ο σύλλογος, σε συνεργασία με το δασαρχείο και με σχολείο της πόλης θα προχωρήσει σε δενδροφύτευση περιοχής της Νάουσας. Δείτε σχετικό video.

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και







