Τούγιες και αριζόνες μοίρασε το πρωί της Τετάρτης 19 Φεβρουαρίου ο πολιτιστικός φιλοδασικός σύλλογος Άνω Σελίου, στην πλατεία Καρατάσου Νάουσας. Όπως μας είπε ο πρόεδρος του κ. Στέργιος Κώνας το σύνθημα του συλλόγου είναι “φυτεύω δένδρα”. Ο πρώην δασάρχης κ. Τάσος Τασιώνας μας είπε ότι η πρωτοβουλία θα συνεχιστεί και στις 21 Μαρτίου, παγκόσμια μέρα δασοπονίας, ο σύλλογος, σε συνεργασία με το δασαρχείο και με σχολείο της πόλης θα προχωρήσει σε δενδροφύτευση περιοχής της Νάουσας. Δείτε σχετικό video.

Με «κύματα ονείρων» ολοκληρώθηκε η καλοκαιρινή παράσταση ρυθμικής γυμναστικής στη Βέροια
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Φιλίππειο Γυμναστήριο Βέροιας η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση του Αθλητικού Ομίλου







