Τούγιες και αριζόνες μοίρασε το πρωί της Τετάρτης 19 Φεβρουαρίου ο πολιτιστικός φιλοδασικός σύλλογος Άνω Σελίου, στην πλατεία Καρατάσου Νάουσας. Όπως μας είπε ο πρόεδρος του κ. Στέργιος Κώνας το σύνθημα του συλλόγου είναι “φυτεύω δένδρα”. Ο πρώην δασάρχης κ. Τάσος Τασιώνας μας είπε ότι η πρωτοβουλία θα συνεχιστεί και στις 21 Μαρτίου, παγκόσμια μέρα δασοπονίας, ο σύλλογος, σε συνεργασία με το δασαρχείο και με σχολείο της πόλης θα προχωρήσει σε δενδροφύτευση περιοχής της Νάουσας. Δείτε σχετικό video.

«Σελίδες που χορεύουν»: Παράσταση Κλασικού και Σύγχρονου Χορού στη Νάουσα
Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο «Σελίδες που χορεύουν»







