Τούγιες και αριζόνες μοίρασε το πρωί της Τετάρτης 19 Φεβρουαρίου ο πολιτιστικός φιλοδασικός σύλλογος Άνω Σελίου, στην πλατεία Καρατάσου Νάουσας. Όπως μας είπε ο πρόεδρος του κ. Στέργιος Κώνας το σύνθημα του συλλόγου είναι “φυτεύω δένδρα”. Ο πρώην δασάρχης κ. Τάσος Τασιώνας μας είπε ότι η πρωτοβουλία θα συνεχιστεί και στις 21 Μαρτίου, παγκόσμια μέρα δασοπονίας, ο σύλλογος, σε συνεργασία με το δασαρχείο και με σχολείο της πόλης θα προχωρήσει σε δενδροφύτευση περιοχής της Νάουσας. Δείτε σχετικό video.

«ΛΒ´ Παύλεια» | Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή συνεχίζονται οι εργασίες του 32ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου
Το απόγευμα της Παρασκευής, 26ης Ιουνίου 2026, συνεχίστηκαν στην Αντωνιάδειο Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Δήμου Βεροίας οι εργασίες του







