Κεντρικοί φορείς του Δημοσίου, όπως ο e-ΕΦΚΑ και η ΑΑΔΕ, τα μέσα μεταφοράς, αλλά και πληθώρα υπηρεσιών ή χώρων που προσφέρει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως η καθαριότητα, η ποιότητα των δρόμων, ο δημόσιος ηλεκτροφωτισμός, η διαθεσιμότητα χώρων στάθμευσης, οι παιδικές χαρές, οι υποδομές για πολίτες με αναπηρία και η μέριμνα για ζώα συντροφιάς, περιλαμβάνονται καταρχάς, στο ψηφιακό ερωτηματολόγιο, στο οποίο θα απαντούν οι πολίτες, κάθε άνοιξη και φθινόπωρο, αξιολογώντας με βαθμό, τις υπηρεσίες με τις οποίες συναλλάσσονται.

Εκτός ερωτηματολογίου, προς το παρόν, βρίσκονται οι δομές δημόσιας υγείας, για τις οποίες θα γίνει μία ξεχωριστή μέθοδος αξιολόγησης, καθότι, όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, αναμένεται να δοθεί μεγάλη έμφαση σε μία δράση που θα ξεδιπλωθεί σύντομα από το υπουργείο Υγείας. Ποιος είναι ο σκοπός; Όταν ένας πολίτης εξέρχεται του νοσοκομείου ή οποιασδήποτε άλλης δομής υγείας, να μπορεί σύντομα να δίνει τη βαθμολογία του για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στη δομή υγείας την οποία επισκέφθηκε.
Ο πολίτης λοιπόν θα βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά του δημοσίου τομέα, υποδεικνύοντας στη διοίκηση πού πρέπει να στρέψει την προσοχή της και πού πρέπει να βελτιώσει τη λειτουργία της.
Κάπως έτσι ξεκινάει μια νέα σχέση αγάπης και έρωτα με το δημόσιο, που ελπίζουμε να έχει αίσιο τέλος!