Έως και το Σάββατο 31 Μαΐου 2025 η Hellenic Train προχωρά
σε διακοπή λειτουργίας των εκδοτηρίων σε
αρκετούς σταθμούς της χώρας, μετά από απόφασή της, συμπεριλαμβανομένων και
σταθμών στη Βόρεια Ελλάδα. Η απόφαση προκάλεσε ανησυχία και αντιδράσεις
από εργαζομένους και πολίτες, οι οποίοι εκφράζουν ανησυχίες για την υποβάθμιση
του σιδηροδρομικού δικτύου.
Στις 23 Μαΐου, η Hellenic Train ανακοίνωσε ότι
με «γνώμονα την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού
εισάγει έναν εναλλακτικό τρόπο κράτησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της Υπηρεσίας
Τηλεφωνικών Κρατήσεων».
Η πώληση
εισιτηρίων είναι πλέον δυνατή και μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου στον αριθμό 14511, που λειτουργεί
καθημερινά από τις 07:00 έως τις 21:00, εξυπηρετώντας 7 ημέρες την εβδομάδα.
Σημειώνεται πως για διεθνείς κλήσεις, η εξυπηρέτηση παρέχεται μέσω του αριθμού
+30 210 624 1945.
Όπως
τονίζει σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train, «η νέα υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων
μέσω Τηλεφωνικού Κέντρου αποτελεί ακόμα μία πρωτοβουλία για τη βελτίωση της
εξυπηρέτησης και της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών και ενισχύοντας και
διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής κρατήσεων σε κάθε σημείο
επαφής με το κοινό:
-μέσω της εφαρμογής της Hellenic Train
-μέσω της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr
-μέσω των διαθέσιμων εκδοτηρίων
-μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών 14511
-εντός του συρμού από το προσωπικό της Hellenic Train
Παράλληλα,
σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών
επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους επιβάτες, η Hellenic Train προχωρά
σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της».
Ειδικότερα,
από την Τρίτη 27 Μαΐου και σταδιακά έως
τις 31 Μαΐου, τα εκδοτήρια σε
Νέα Πέραμο, Σκύδρα, Νάουσα,
Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι
Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή,
Στυλίδα, Τιθορέα, Αίγιο και Λαμία θα
διακόψουν τη λειτουργία τους, με την εξυπηρέτηση των επιβατών να
πραγματοποιείται από όλα τα υπόλοιπα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων.
Η
εταιρεία ενημερώνει ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και
για περισσότερες πληροφορίες
σχετικά με τους σταθμούς, στους οποίους δεν λειτουργεί εκδοτήριο,
οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής
«ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ» στον αριθμό 2106241943 ή να επισκεφθούν
την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring