Η Ομάδα Ready της Vodafone φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής

Η Ομάδα Ready της Vodafone φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής

Με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες, όπως το Augmented Reality, που φέρνουν μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η ομάδα Ready της Vodafone ενισχύεται και υποστηρίζει τους καταναλωτές, όπου και αν αυτοί βρίσκονται και όποτε το χρειαστούν.

 Η ομάδα Ready βγαίνει πλέον και έξω από τα καταστήματα Vodafone κι έρχεται στο σπίτι και την επιχείρηση, εξυπηρετώντας όλους τους οικιακούς και εταιρικούς πελάτες Vodafone, ενώ με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες Virtual Shop και Virtual Support υπόσχεται να βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα στους πελάτες Vodafone, φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

 

#ομάδαReady με virtual support

 Η Vodafone εγκαινιάζει τη χρήση Augmented Reality στην εξυπηρέτηση του πελάτη και δημιουργεί τη νέα υπηρεσία Virtual Support, η οποία διατίθεται δωρεάν από την ομάδα Ready 24 ώρες το 24ωρο, με μία απλή κλήση στο 13830.

 Μία νέα, ψηφιακή μορφή τεχνικής εξυπηρέτησης, η οποία μέσω της κάμερας του smartphone του ίδιου πελάτη παρέχει απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, οπτική επαφή σε έναν ειδικό της Ομάδας Ready με το χώρο του πελάτη και στη συνέχεια μέσα από τη χρήση εργαλείων augmented reality ο ίδιος μπορεί να τον βοηθήσει αποτελεσματικά, είτε με την συνδεσμολογία του εξοπλισμού του, είτε με την άμεση αναγνώριση και επίλυση τυχόν τεχνικών θεμάτων, σαν να είναι δίπλα του.

 

#ομάδαReady στο Virtual Shop

 H ομάδα Ready βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες Vodafone, αλλά και σε όλους τους καταναλωτές και ψηφιακά, με τη νέα υπηρεσία Virtual Shop, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, ακόμα και σε ώρες εκτός ωραρίου καταστημάτων (καθημερινά 11.00 - 23.00, Σαββατοκύριακα 11.00 - 19.00).


Μέσα από το Virtual Shop του Vodafone.gr και με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, oι ειδικοί της Ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν σχετικά με την τεχνολογία, αλλά και να τους βοηθήσουν να βρουν αυτό που ψάχνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους, σαν να βρίσκονται σε ένα κατάστημα Vodafone.

 

#ομάδαReady στο σπίτι


Η ομάδα Ready βγαίνει από τα καταστήματα και βρίσκεται δίπλα στους οικιακούς πελάτες Vodafone για να τους υποστηρίξει σε οποιοδήποτε τεχνολογικό θέμα αντιμετωπίζουν, με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready στο σπίτι του πελάτη, που λύνει προβλήματα, βοηθά και συμβουλεύει τους καταναλωτές πάνω σε θέματα τεχνολογίας. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

 

#ομάδαReady στην επιχείρηση

ομάδα Ready στηρίζει τους εταιρικούς πελάτες Vodafone με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready που μπορεί να συμβουλέψει, αλλά και να βοηθήσει μία επιχείρηση ώστε επιλύσει όλα τα τεχνολογικά ζητήματα που αντιμετωπίζει, καθώς και να χρησιμοποιήσει τεχνολογικά εργαλεία προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

 


Κάποιοι ίσως αναρωτηθούν αν όλα αυτά που η Ομάδα Ready προσφέρει είναι μαγεία. Και όμως! Είναι τεχνολογία, είναι η Vodafone! 

Εφημερίδα Λαός
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Εφημερίδα Λαός - Τοπική Εφημερίδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυξάνει τη συνδρομή του έως και 2 δολάρια το Netflix

Αυξάνει τη συνδρομή του έως και 2 δολάρια το Netflix

Έως και 2 δολάρια θα αυξηθεί το μηνιαίο κόστος...

Windows 7: Σε έναν χρόνο από σήμερα σταματά οριστικά η υποστήριξη τους

Windows 7: Σε έναν χρόνο από σήμερα σταματά οριστικά η...

Μεγαλώνουμε επικίνδυνα και δεν το παίρνουμε χαμπάρι...

Ένας στους τρεις υπολογιστές δέχτηκε ψηφιακή επίθεση μέσα στο 2018

Ένας στους τρεις υπολογιστές δέχτηκε ψηφιακή επίθεση...

Σε υψηλά επίπεδα διατηρήθηκε το ψηφιακό έγκλημα και το...

H τεχνολογία που ''παγιδεύει'' όσους μοιράζονται κωδικούς του Netflix

H τεχνολογία που ''παγιδεύει'' όσους...

Πολλοί είναι εκείνοι που αποφεύγουν τα τέλη συνδρομής...

Το σύστημα που «διαβάζει» στο πρόσωπο σπάνιες γενετικές παθήσεις

Το σύστημα που «διαβάζει» στο πρόσωπο σπάνιες...

Οι άνθρωποι με σπάνια γενετικά σύνδρομα μερικές φορές...

Αποζημίωση από τη Microsoft για «παράνομη» εγκατάσταση των Windows 10

Αποζημίωση από τη Microsoft για «παράνομη» εγκατάσταση των...

Η φινλαδική υπηρεσία προστασίας καταναλωτή (CDB) με...

Τα Windows 10 ξεπέρασαν σε εγκαταστάσεις τα Windows 7

Τα Windows 10 ξεπέρασαν σε εγκαταστάσεις τα Windows 7

Το 2018 έφερε στο προσκήνιο ένα ιδιαίτερα χαρμόσυνο νέο...

Έφυγε από τη ζωή ένας από τους τέσσερις «πατέρες» του ίντερνετ

Έφυγε από τη ζωή ένας από τους τέσσερις «πατέρες» του...

Απεβίωσε από έμφραγμα σε ηλικία 81 ετών ο Αμερικανός...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Έως και 2 δολάρια θα αυξηθεί το μηνιαίο κόστος συνδρομής για το Netflix, καθώς η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει σε νέα προγράμματα, σύμφωνα με τον CEO, Ριντ Χάστινγκς.Συγκεκριμένα, το Netflix ανακοίνωσε ότι προχωρά σε...

Μεγαλώνουμε επικίνδυνα και δεν το παίρνουμε χαμπάρι με τους ρυθμούς που κινείται ο κόσμος. Σαν χτες μου θυμάμαι πολύ κόσμο να επιλέγει την επιστροφή στο λειτουργικό σύστημα Windows 7, επειδή τα Windows 8/8.1 και οι...

Σε υψηλά επίπεδα διατηρήθηκε το ψηφιακό έγκλημα και το 2018, καθώς το 30% των υπολογιστών σε παγκόσμιο επίπεδο αντιμετώπισε τουλάχιστον μία κακόβουλη απειλή στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kaspersky Lab...

Πολλοί είναι εκείνοι που αποφεύγουν τα τέλη συνδρομής σε κάποια πλατφόρμα συνεχούς ροής περιεχομένου, όπως το Netflix, μοιράζοντας τους κωδικούς πρόσβασης σε φίλους και συγγενείς.Αυτοί βέβαια σύντομα θα...