Η Ομάδα Ready της Vodafone φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής

Η Ομάδα Ready της Vodafone φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής

Με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες, όπως το Augmented Reality, που φέρνουν μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η ομάδα Ready της Vodafone ενισχύεται και υποστηρίζει τους καταναλωτές, όπου και αν αυτοί βρίσκονται και όποτε το χρειαστούν.

 Η ομάδα Ready βγαίνει πλέον και έξω από τα καταστήματα Vodafone κι έρχεται στο σπίτι και την επιχείρηση, εξυπηρετώντας όλους τους οικιακούς και εταιρικούς πελάτες Vodafone, ενώ με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες Virtual Shop και Virtual Support υπόσχεται να βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα στους πελάτες Vodafone, φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

 

#ομάδαReady με virtual support

 Η Vodafone εγκαινιάζει τη χρήση Augmented Reality στην εξυπηρέτηση του πελάτη και δημιουργεί τη νέα υπηρεσία Virtual Support, η οποία διατίθεται δωρεάν από την ομάδα Ready 24 ώρες το 24ωρο, με μία απλή κλήση στο 13830.

 Μία νέα, ψηφιακή μορφή τεχνικής εξυπηρέτησης, η οποία μέσω της κάμερας του smartphone του ίδιου πελάτη παρέχει απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, οπτική επαφή σε έναν ειδικό της Ομάδας Ready με το χώρο του πελάτη και στη συνέχεια μέσα από τη χρήση εργαλείων augmented reality ο ίδιος μπορεί να τον βοηθήσει αποτελεσματικά, είτε με την συνδεσμολογία του εξοπλισμού του, είτε με την άμεση αναγνώριση και επίλυση τυχόν τεχνικών θεμάτων, σαν να είναι δίπλα του.

 

#ομάδαReady στο Virtual Shop

 H ομάδα Ready βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες Vodafone, αλλά και σε όλους τους καταναλωτές και ψηφιακά, με τη νέα υπηρεσία Virtual Shop, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, ακόμα και σε ώρες εκτός ωραρίου καταστημάτων (καθημερινά 11.00 - 23.00, Σαββατοκύριακα 11.00 - 19.00).


Μέσα από το Virtual Shop του Vodafone.gr και με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, oι ειδικοί της Ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν σχετικά με την τεχνολογία, αλλά και να τους βοηθήσουν να βρουν αυτό που ψάχνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους, σαν να βρίσκονται σε ένα κατάστημα Vodafone.

 

#ομάδαReady στο σπίτι


Η ομάδα Ready βγαίνει από τα καταστήματα και βρίσκεται δίπλα στους οικιακούς πελάτες Vodafone για να τους υποστηρίξει σε οποιοδήποτε τεχνολογικό θέμα αντιμετωπίζουν, με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready στο σπίτι του πελάτη, που λύνει προβλήματα, βοηθά και συμβουλεύει τους καταναλωτές πάνω σε θέματα τεχνολογίας. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

 

#ομάδαReady στην επιχείρηση

ομάδα Ready στηρίζει τους εταιρικούς πελάτες Vodafone με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready που μπορεί να συμβουλέψει, αλλά και να βοηθήσει μία επιχείρηση ώστε επιλύσει όλα τα τεχνολογικά ζητήματα που αντιμετωπίζει, καθώς και να χρησιμοποιήσει τεχνολογικά εργαλεία προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

 


Κάποιοι ίσως αναρωτηθούν αν όλα αυτά που η Ομάδα Ready προσφέρει είναι μαγεία. Και όμως! Είναι τεχνολογία, είναι η Vodafone! 

Εφημερίδα Λαός
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Εφημερίδα Λαός - Τοπική Εφημερίδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έρχεται το “εγκεφαλικό τηλεκοντρόλ”, θα αλλάζει κανάλια με τα μάτια

Έρχεται το “εγκεφαλικό τηλεκοντρόλ”, θα αλλάζει...

Γίνεται να χειριστεί κανείς την smart TV του μόνο με τον ...

Πόσα παραχωρούμε τελικά στα social media;

Πόσα παραχωρούμε τελικά στα social media;

Αρκούν 68 likes στο Facebook για να μπορεί κάποιος να ...

Κίνδυνος για την επιχειρηματική δραστηριότητα οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο

Κίνδυνος για την επιχειρηματική δραστηριότητα οι...

Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο αποτελούν τον πρώτο...

Έξυπνες συσκευασίες θα μιλούν στους αγοραστές: Πόσο κοντά είναι η στιγμή;

Έξυπνες συσκευασίες θα μιλούν στους αγοραστές: Πόσο...

Πόσο κοντά είναι η στιγμή που ο καταναλωτής θα...

Ταξίδι στο διάστημα μέσα από το εκπαιδευτικό παιχνίδι “The Moondiver Xperience” του Ιδρύματος Vodafone

Ταξίδι στο διάστημα μέσα από το εκπαιδευτικό παιχνίδι...

Το πρόγραμμα STEMpowering Youth του Ιδρύματος Vodafone, μετά την ...

Τεχνολογική επανάσταση: Δημιουργήθηκε το 1ο ρομπότ που παρουσιάζει ειδήσεις

Τεχνολογική επανάσταση: Δημιουργήθηκε το 1ο ρομπότ που...

Tο 1o ρομπότ που παρουσιάζει ειδήσεις έκανε την...

Πόσο διεισδύουν τελικά τα social media στα προσωπικά δεδομένα

Πόσο διεισδύουν τελικά τα social media στα προσωπικά...

Αρκούν 68 likes στο Facebook για να μπορεί κάποιος να ...

Προσοχή! Καταγγείλετε το στην αστυνομία, εάν λάβετε τέτοια sms στο κινητό σας

Προσοχή! Καταγγείλετε το στην αστυνομία, εάν λάβετε...

Διαστάσεις χιονοστιβάδας παίρνουν οι καταγγελίες για ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Γίνεται να χειριστεί κανείς την smart TV του μόνο με τον εγκέφαλο του; Σε λίγο καιρό θα γίνεται και αυτό, χάρη στο "εγκεφαλικό τηλεκοντρόλ".Πρόκειται για συσκευή που ετοιμάζει η Samsung. Το “εγκεφαλικό...

Αρκούν 68 likes στο Facebook για να μπορεί κάποιος να προβλέψει με 95% ακρίβεια το χρώμα του δέρματός σου και με 88% και 85% πιστότητα αντίστοιχα, τη σεξουαλική σου ταυτότητα και το αν ψηϕίζεις τους Δημοκρατικούς ή τους...

Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο αποτελούν τον πρώτο κίνδυνο για την επιχειρηματική δραστηριότητα στην Ανατολική Ασία, την Ευρώπη, την περιοχή του Ειρηνικού, αλλά και την Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με την...

Πόσο κοντά είναι η στιγμή που ο καταναλωτής θα πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ και τα προϊόντα στα ράφια θα τον χαιρετάνε και θα του μιλούν; Όχι μακριά πάντως, και μάλιστα πρόκειται για καινοτομία που μέσα της έχει...