Η Ομάδα Ready της Vodafone φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής

Η Ομάδα Ready της Vodafone φέρνει την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησής

Με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες ψηφιακές καινοτομίες, όπως το Augmented Reality, που φέρνουν μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πελάτη, η ομάδα Ready της Vodafone ενισχύεται και υποστηρίζει τους καταναλωτές, όπου και αν αυτοί βρίσκονται και όποτε το χρειαστούν.

 Η ομάδα Ready βγαίνει πλέον και έξω από τα καταστήματα Vodafone κι έρχεται στο σπίτι και την επιχείρηση, εξυπηρετώντας όλους τους οικιακούς και εταιρικούς πελάτες Vodafone, ενώ με τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες Virtual Shop και Virtual Support υπόσχεται να βρίσκεται ανά πάσα στιγμή δίπλα στους πελάτες Vodafone, φέρνοντας την τεχνολογία πιο κοντά σε όλους μέσα από μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

 

#ομάδαReady με virtual support

 Η Vodafone εγκαινιάζει τη χρήση Augmented Reality στην εξυπηρέτηση του πελάτη και δημιουργεί τη νέα υπηρεσία Virtual Support, η οποία διατίθεται δωρεάν από την ομάδα Ready 24 ώρες το 24ωρο, με μία απλή κλήση στο 13830.

 Μία νέα, ψηφιακή μορφή τεχνικής εξυπηρέτησης, η οποία μέσω της κάμερας του smartphone του ίδιου πελάτη παρέχει απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, οπτική επαφή σε έναν ειδικό της Ομάδας Ready με το χώρο του πελάτη και στη συνέχεια μέσα από τη χρήση εργαλείων augmented reality ο ίδιος μπορεί να τον βοηθήσει αποτελεσματικά, είτε με την συνδεσμολογία του εξοπλισμού του, είτε με την άμεση αναγνώριση και επίλυση τυχόν τεχνικών θεμάτων, σαν να είναι δίπλα του.

 

#ομάδαReady στο Virtual Shop

 H ομάδα Ready βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες Vodafone, αλλά και σε όλους τους καταναλωτές και ψηφιακά, με τη νέα υπηρεσία Virtual Shop, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, ακόμα και σε ώρες εκτός ωραρίου καταστημάτων (καθημερινά 11.00 - 23.00, Σαββατοκύριακα 11.00 - 19.00).


Μέσα από το Virtual Shop του Vodafone.gr και με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, oι ειδικοί της Ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν σχετικά με την τεχνολογία, αλλά και να τους βοηθήσουν να βρουν αυτό που ψάχνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους, σαν να βρίσκονται σε ένα κατάστημα Vodafone.

 

#ομάδαReady στο σπίτι


Η ομάδα Ready βγαίνει από τα καταστήματα και βρίσκεται δίπλα στους οικιακούς πελάτες Vodafone για να τους υποστηρίξει σε οποιοδήποτε τεχνολογικό θέμα αντιμετωπίζουν, με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready στο σπίτι του πελάτη, που λύνει προβλήματα, βοηθά και συμβουλεύει τους καταναλωτές πάνω σε θέματα τεχνολογίας. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

 

#ομάδαReady στην επιχείρηση

ομάδα Ready στηρίζει τους εταιρικούς πελάτες Vodafone με επίσκεψη ειδικού της ομάδας Ready που μπορεί να συμβουλέψει, αλλά και να βοηθήσει μία επιχείρηση ώστε επιλύσει όλα τα τεχνολογικά ζητήματα που αντιμετωπίζει, καθώς και να χρησιμοποιήσει τεχνολογικά εργαλεία προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική. Oι πελάτες έχουν την δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830.

 


Κάποιοι ίσως αναρωτηθούν αν όλα αυτά που η Ομάδα Ready προσφέρει είναι μαγεία. Και όμως! Είναι τεχνολογία, είναι η Vodafone! 

Εφημερίδα Λαός
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Εφημερίδα Λαός - Τοπική Εφημερίδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς μπορείτε να έχετε καλύτερο WiFi στο σπίτι σας – 10 χρήσιμες συμβουλές

Πώς μπορείτε να έχετε καλύτερο WiFi στο σπίτι σας – 10...

Σίγουρα υπάρχουν φορές που αισθάνεστε ότι όταν είστε...

Αναμένεται αύξηση στη συνδρομή του Netflix  και στην Ελλάδα;

Αναμένεται αύξηση στη συνδρομή του Netflix και στην...

Το Netflix, η γνωστή συνδρομητική πλατφόρμα με ταινίες και...

eParents: Έρχεται η νέα ψηφιακή πλατφόρμα στα σχολεία, live ενημέρωση από το κινητό για βαθμούς, απουσίες και εκδρομές

eParents: Έρχεται η νέα ψηφιακή πλατφόρμα στα σχολεία, live...

Μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα έρχεται το επόμενο διάστημα...

Κρητικός μαθητής κατέκτησε τη δεύτερη θέση σε παγκόσμιο διαγωνισμό της Microsoft

Κρητικός μαθητής κατέκτησε τη δεύτερη θέση σε...

ημαντική διάκριση για τον μαθητή από το 4ο Γενικό...

e-shops: Από λύση ανάγκης, σταθερή επιλογή των καταναλωτών

e-shops: Από λύση ανάγκης, σταθερή επιλογή των καταναλωτών

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι από εκείνες τις...

Επιλέξτε τα Καλύτερα Καζίνο για να Παίξετε Φρουτάκια

Επιλέξτε τα Καλύτερα Καζίνο για να Παίξετε Φρουτάκια

Στα online παιχνίδια καζίνο, τίποτα δεν είναι πιο...

Αυτοκίνητα: Μπαίνει κόφτης ταχύτητας σε όλα τα ΙΧ

Αυτοκίνητα: Μπαίνει κόφτης ταχύτητας σε όλα τα ΙΧ

Μετά τις 6 Ιουλίου όλα τα καινούρια αυτοκίνητα θα...

Τι είναι τα e-shops, τι προσφέρουν και ποιες είναι οι προοπτικές τους

Τι είναι τα e-shops, τι προσφέρουν και ποιες είναι οι...

Αν θέλαμε να εξηγήσουμε σε κάποιον αδαή τι είναι το...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Σίγουρα υπάρχουν φορές που αισθάνεστε ότι όταν είστε στο σπίτι σας, η πλοήγηση σε ιστοσελίδες, η θέαση ενός βίντεο ή η περιήγηση στα social media μππορεί να είναι πολύ αργή.Εάν αισθάνεστε ότι μερικές φορές...

Το Netflix, η γνωστή συνδρομητική πλατφόρμα με ταινίες και σειρές που έχει σαρώσει τα τελευταία χρόνια έχει ξεπεράσει τα 247 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο, αφού μόλις το τελευταίο τρίμηνο προσέθεσε 8,76...

Μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα έρχεται το επόμενο διάστημα η οποία θα ενημερώνει live τους γονείς για θέματα όπως απουσίες, εκδρομές, εκδηλώσεις που αφορούν τους μαθητέςΑφορά σε μια νέα πλατφόρμα που στόχο έχει να...

ημαντική διάκριση για τον μαθητή από το 4ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου, Νικόλα Ραπάνη, ο οποίος κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MOS της Microsoft. Οι περήφανοι γονείς του, Ελένη Σταυρουλάκη και...