myKEPlive.gov.gr: Εξυπηρέτηση πολιτών με ...τηλεδιάσκεψη μέσω κινητών και υπολογιστή στα ΚΕΠ! Πως θα λειτουργεί

myKEPlive.gov.gr: Εξυπηρέτηση πολιτών με ...τηλεδιάσκεψη μέσω κινητών και υπολογιστή στα ΚΕΠ! Πως θα λειτουργεί

Σε νέα πλατφόρμα οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ χωρίς καν να προσέλθουν σε ένα από αυτά.

Ο λόγος για το myKEPlive.gov.gr που οι πολίτες μέσω τηλεδιάσκεψης από κινητό ή υπολογιστή θα μπορούν να κάνουν όλες τις δουλειές τους χωρίς να πάνε στα ΚΕΠ



Σύμφωνα με απόφαση που εκδόθηκε σήμερα καθορίζεται η διαδικασία για την παροχή διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη.

Δημιουργείται ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία «myKEPlive.gov.gr», η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, παρέχει στους πολίτες και τους νομίμους εκπροσώπους των νομικών προσώπων τη δυνατότητα εξυπηρέτησή τους, για συγκεκριμένες διαδικασίες, από τους υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

Στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του.

Κατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση του αιτούντος, πολίτη ή νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης, με την επίδειξη στην κάμερα των απαραίτητων εγγράφων ταυτοποίησης



Για την παροχή της υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης, ο αιτών θα πρέπει να διαθέτει κωδικούς/διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν υπολογιστή/tablet ή ένα κινητό τηλέφωνο με ενεργοποιημένη την κάμερα, προκειμένου να έχει οπτική επαφή με τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π. και να επιδεικνύει στην κάμερα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα για την εξακρίβωση των στοιχείων του από τον υπάλληλο του Κ.Ε.Π.

Ο αιτών (πολίτης ή επιχείρηση, μέσω του νομίμου εκπροσώπου της) εισέρχεται είτε απευθείας στην ειδική πλατφόρμα (myKEPlive.gov.gr) χρησιμοποιώντας κωδικούς – διαπιστευτήρια της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου που υφίσταται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr. Μετά την εισαγωγή στην ειδική πλατφόρμα ο αιτών επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί, όπως αυτό αναλύεται στο άρθρο 3, την ημερομηνία και ώρα εξυπηρέτησής του με τηλεδιάσκεψη.

Στη συνέχεια καταχωρούνται τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη και τα στοιχεία επικοινωνίας του:



α) το ονοματεπώνυμο

β) η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

γ) ο αριθμός τηλεφώνου

δ) η διεύθυνση επικοινωνίας

ε) νομιμοποιητικά έγγραφα της παρ. 1 του άρθρου 6

στ) ειδικές απαιτήσεις, όπως είναι η δυνατότητα εξ αποστάσεως διερμηνείας για κωφούς/βαρήκοους, με πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας (ελληνική νοηματική γλώσσα, χειλεανάγνωση)

ζ) o τρόπος παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου (είτε ταχυδρομικώς, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε με φυσική παραλαβή από το Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης μόνο για τις δημοτικές υπηρεσίες).

Μετά την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα ηλεκτρονικό μήνυμα «ενημέρωσης για επερχόμενη κράτηση» στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση που δήλωσε

Η κράτηση μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να καταχωρηθεί νέα, με την υποβολή αιτήματος για την παροχή νέας υπηρεσίας. Στο μήνυμα ενημέρωσης που αποστέλλεται στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση του αιτούντος, περιλαμβάνεται ο σύνδεσμος για τη συμμετοχή του στη τηλεδιάσκεψη με υπάλληλο του Κ.Ε.Π.



Λίγη ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, αποστέλλεται εκ νέου μήνυμα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα του ραντεβού του. Την ώρα του ραντεβού ο πολίτης πρέπει να ενεργοποιήσει το σύνδεσμο που διαθέτει στο σχετικό μήνυμα που έλαβε στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο και να συνδεθεί στην πλατφόρμα της

Σε απάντηση του αιτήματος που έχει καταθέσει ο πολίτης με αναπηρία στο υπό στοιχείο δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και τρίτο πρόσωπο. Για την εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω τηλεδιάσκεψης διατίθεται στην αρχική σελίδα της ειδικής πλατφόρμας εγχειρίδιο χρήσης της υπηρεσίας.

Η πλατφόρμα επιλέγει τον υπάλληλο που θα εξυπηρετήσει τον πολίτη που αιτείται κράτηση με τέτοιο τρόπο ώστε να μη συμπίπτουν τα ραντεβού του με ραντεβού με άλλο πολίτη. Διατηρείται χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των πολιτών για τον ίδιο υπάλληλο, ικανή για να ολοκληρωθεί μια προηγούμενη τηλεδιάσκεψη και πριν αρχίσει μια επόμενη.

Οι ώρες και οι μέρες των διαθέσιμων ραντεβού είναι μεταβλητές παράμετροι του συστήματος και δύναται να ληφθούν υπόψη περιορισμοί στο ωράριο και στη διαθεσιμότητα του υπαλλήλου ανά χρονικά διαστήματα ανά θέση εργασίας. Το σύστημα παραμετροποιείται έτσι ώστε να λάβει υπόψη του το ωράριο λειτουργίας των Κ.Ε.Π.

Στην πλατφόρμα έχουν ορισθεί ειδικοί ρόλοι διαχειριστών από τη Διεύθυνση Υπηρεσιών Μίας Στάσης της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έτσι ώστε να έχουν συνολική εικόνα της χρήσης της πλατφόρμας και να μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές σύμφωνα με επιχειρησιακές απαιτήσεις που θα προκύψουν μετά την ένταξη της πλατφόρμας σε παραγωγική λειτουργία.



Οι διαχειριστές έχουν εικόνα των συνολικών ραντεβού που κλείνονται από πολίτες μέσω της πλατφόρμας, αλλάζουν τους διαθέσιμους χρόνους των ραντεβού, προσθέτουν και αφαιρούν Κ.Ε.Π. που εξυπηρετούν τους πολίτες, προσαρμόζουν και διαφοροποιούν το ωράριο. «Διοικητική Πληροφόρηση - Διεκπεραίωση αίτησης»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα Κ.Ε.Π. με τα αντίστοιχα έντυπά τους, οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία/υπογραφή του αιτούντος. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών. «Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις»

Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται η ενημέρωση για αδειοδότηση της επιχείρησης, για την έναρξη επαγγελματικής δραστηριότητας και για τις διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα Κ.Ε.Π. – Ε.Κ.Ε. με τα αντίστοιχα έντυπά τους. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθεσίμων διαδικασιών.




«Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία» Στο θεματικό αυτό πεδίο περιέχονται οι διοικητικές διαδικασίες που εισάγονται στα Κ.Ε.Π. με τα αντίστοιχα έντυπά τους οι οποίες δεν απαιτούν αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία του αιτούντος. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών. Στο συγκεκριμένο πεδίο ο διαθέσιμος χρόνος τηλεδιάσκεψης είναι αυξημένος.

«Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» Στο θεματικό αυτό πεδίο παρέχονται δημοτικές υπηρεσίες των ενταγμένων Δήμων στο πρόγραμμα εξυπηρέτησης του πολίτη με τηλεδιάσκεψη.

Ο αιτών επιλέγει υποχρεωτικά Κ.Ε.Π. του Δήμου από τον οποίο αιτείται την υπηρεσία. Στην ειδική πλατφόρμα υπάρχει πλήρης και επικαιροποιημένος πίνακας των διαθέσιμων διαδικασιών ανά Δήμο. Μετά το πέρας της διαδικασίας ταυτοποίησης, η τηλεδιάσκεψη δύναται να συνεχιστεί είτε με εικόνα και ήχο είτε μόνο με ήχο.

Πηγή:dikaiologitika.gr/

Εφημερίδα Λαός
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Εφημερίδα Λαός - Τοπική Εφημερίδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Ηλία ρίχτο…»: Με μπουζούκια και ζεϊμπεκιές γκρεμίστηκε ιστορικός οίκος ανοχής στη Λάρισα

«Ηλία ρίχτο…»: Με μπουζούκια και ζεϊμπεκιές...

Σκηνές από την αλησμόνητη ταινία Vietnam του Παντελή...

Διακοπές ρεύματος την Κυριακή σε Βέροια και Νάουσα λόγω εργασιών

Διακοπές ρεύματος την Κυριακή σε Βέροια και Νάουσα...

Από τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. ανακοινώθηκε διακοπή ηλεκτρικού...

Τηλεποτική σειρά για τη ζωή του Αγίου Παϊσίου

Τηλεποτική σειρά για τη ζωή του Αγίου Παϊσίου

«Η ζωή του Αγίου Παϊσίου», ο οποίος έζησε τα...

Έλεος! Στο «πυρ το εξώτερον» με μάσκα…

Έλεος! Στο «πυρ το εξώτερον» με μάσκα…

Το είδαμε κι αυτό! Χαρτιά με το σήμα του σταυρού και με...

Τρίκαλα: Αυτόματο σύστημα ειδοποιεί για παράνομη στάθμευση σε θέσεις ΑμεΑ

Τρίκαλα: Αυτόματο σύστημα ειδοποιεί για παράνομη...

Ένα καινοτόμο σύστημα υλοποιεί ο Δήμος Τρικκαίων για...

Ένας Σταυρός στα σύνορα του Έβρου... οράτος από χιλιόμετρα μέσα στην Τουρκία!

Ένας Σταυρός στα σύνορα του Έβρου... οράτος από...

O υπερμεγέθης και εντυπωσιακός  ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ...

Aστυνομικός από τη Μελίκη ο μοτοσικλετιστής που έχασε τη ζωή του στον κόμβο Κλειδιού

Aστυνομικός από τη Μελίκη ο μοτοσικλετιστής που έχασε...

Σύμφωνα με πληροφορίες του alexandreia-gidas.gr, περίπου στις 12...

Πέθανε ο ηθοποιός Πάνος Ρεντούμης

Πέθανε ο ηθοποιός Πάνος Ρεντούμης

Πέθανε ξαφνικά ο Πάνος Ρεντούμης. Βρέθηκε νεκρός στο...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Το είδαμε κι αυτό! Χαρτιά με το σήμα του σταυρού και με κόκκινο απαγορευτικό πάνω σε πρόσωπα με μάσκες, κολλημένα πάνω σε δημοτικά σταντ στο κέντρο της Βέροιας, από Ανώνυμους Αγωνιστές…@@ads-307@@Τι λένε; Πως όταν...

Ο τοπικός Τύπος γράφει την δική του ιστορία… Ο «Λαός» στα 55 χρόνια της διαδρομής του, μέχρι σήμερα, φιλοξένησε στις σελίδες του την εμπορική δραστηριότητα της τοπικής Αγοράς, μέσα από δεκάδες διαφημίσεις που...

Τις τελευταίες ημέρες έχουν ενταθεί οι έλεγχοι, αλλά και τα «γραψίματα» από την Ελληνική και Δημοτική Αστυνομία στη Βέροια. Την Τρίτη που είναι και μέρα λειτουργίας της Λαϊκής Αγοράς, σε συνδυασμό με την...

Μεγάλη κινητοποίηση από συνεργείο του δήμου Βέροιας υπό την επίβλεψη του αντιδημάρχου Β. Παπαδόπουλου ξεκίνησε  χθες πρωί Τετάρτης επί της οδού Μαυρομιχάλη, μπροστά στο 3ο-14ο δημοτικό σχολείο και το Βήμα του...