Εδώ και μήνες έχουμε αναφερθεί επανειλημμένα από την παρούσα στήλη για τις διαρκείς ουρές έξω από τα τραπεζικά καταστήματα, πρόβλημα για το οποίο οι διοικήσεις των τραπεζών σφυρίζουν αμέριμνα και δεν δείχνουν διατεθειμένες να το επιλύσουν.
Δημοσιεύουμε αυτούσια την επιστολή διαμαρτυρίας του αναγνώστη μας Γεώργιου Καραγιώργου, προς το κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας Βέροιας, όπου περιγράφει την ταλαιπωρία που υπέστη την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου.
Προς το κατάστημα Εθνικής Τράπεζας Βεροίας
Βέροια 26 Νοεμβρίου 2020
Αξιότιμοι κύριοι
Θα ήθελα να εκφράσω δημόσια την αγανάκτηση μου ως πελάτης της τράπεζας σας για την απαράδεκτη συμπεριφορά σας απέναντι εμού και της συζύγου μου την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020 .
Φθάσαμε στην τράπεζα περίπου 12.30 το μεσημέρι και περιμέναμε υπομονετικά στη σειρά που υπήρχε έξω από την τράπεζα, στο πεζοδρόμιο, για να εξυπηρετηθούμε σε γραφείο. Οι πελάτες που περίμεναν ήταν πολλοί. Η ώρα πήγε 2 παρά τρία λεπτά και η υπεύθυνη εισόδου των πελατών στο κατάστημα βγήκε και μας ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετηθούμε διότι έκλεισε για το κοινό η τράπεζα.
Σημειώνω ότι είχαμε απομείνει μόνο η σύζυγος μου και εγώ για να εξυπηρετηθούμε σε γραφείο και ένας ακόμη κύριος, (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση σας) για το μηχάνημα. Παρ όλες τις διαμαρτυρίες μας δεν μας επετράπη να εισέρθουμε στο κατάστημα και να εξυπηρετηθούμε.
Επιπλέον θα ήθελα να επισημάνω ότι Οι συνθήκες αναμονής στο πεζοδρόμιο εξω από το κατάστημα της Εθνικής τράπεζας ήταν απαράδεκτες διότι συνωστιζόμασταν περισσότερα από 20 άτομα- πελάτες οι οποίοι και εμποδίζαμε την διέλευση των πεζών.
Εξαιτίας αυτής της συμπεριφοράς αισθάνθηκα, ταπεινωμένος και απαξιωμένος. όντας πελάτης της τράπεζας πάρα πολλών ετών,
Θα ήμουν ευτυχής εάν μελλοντικά εξαληφθεί τέτοιου είδος συμπεριφορά από μια τράπεζα σαν την Εθνική την οποία εμπιστεύομαι τουλάχιστον μέχρι τώρα.
Με τιμή
Γεώργιος Καραγιώργος