Η πορεία μιας σειράς έργων υποδομής της Κεντρικής Μακεδονίας, που αποτελούν έργα προτεραιότητας εξετάστηκε στη χθεσινή συνάντηση Τζιτζικώστα – Καραμανλή: Fly Over στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, μετρό Θεσσαλονίκης, ΟΑΣΘ, σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Αθήνας σε 3,5 ώρες, αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης, οδικές συνδέσεις Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης στο Φίλυρο και αντιπλημμυρική θωράκιση των Σερρών.
Αλήθεια, πουθενά ο οδικός άξονας Σκύδρας – Νάουσας –Βέροιας (με κούμπωμα στην Εγνατία) που εδώ και χρόνια έχει ξεκινήσει και τελειωμό δεν έχει; Μήπως άλλαξε δρόμο στο χάρτη των προτεραιοτήτων;