Επειδή πολύς θόρυβος και σκόνη σηκώθηκε για το θέμα του διαφημιστικού προγράμματος «Μένουμε Σπίτι» και τα χρήματα που έλαβε το κάθε μέσο, η δημοσιοποίηση των ΜΜΕ πανελλαδικά δίνει από μόνη της, απαντήσεις για το πώς μοιράστηκε η πίτα.
Να θυμίσουμε ότι είχε προηγηθεί η πρώτη φάση του διαφημιστικού προγράμματος ύψους 11 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα ΜΜΕ της Περιφέρειας δεν πήραν ούτε μυρωδιά! Ακολούθησε μετά από αρκετό «κράξιμο»(να θυμίσουμε κοινό δημοσίευμα όλων των ημερησίων εφημερίδων μελών του ΣΗΠΕ για την κατάφορη αδικία) η αναδίπλωση της κυβέρνησης και η διάθεση άλλων 9 εκατ. Ευρώ που μέρος αυτών διατέθηκε και σε ΜΜΕ της Περιφέρειας(Επαρχίας μεταξύ μας, αφού έτσι μας θεωρούν!).
Εξάλλου να θυμίσουμε ότι σε αντίστοιχα προγράμματα εκ του νόμου πρέπει να διατεθεί το 30% στα Περιφερειακά ΜΜΕ. Τα αστρονομικά ποσά στα τηλεοπτικά κανάλια ζαλιζόμαστε μόνο που τα διαβάζουμε, αλλά και τα ποσά σε εφημερίδες της Αθήνας που η κυκλοφορία τους δεν είναι ούτε η μισή σε σχέση με την κυκλοφορία μιας καλής περιφερειακής εφημερίδας προκαλούν.
Γιατί στο κάτω-κάτω η αποκάλυψη της λίστας έφερε στο προσκήνιο και το συγκριτικό στοιχείο στα ΜΜΕ, είτε σε πανελλαδικό, είτε σε τοπικό επίπεδο…
Γιατί κάποιες συγκρίσεις και συμπεράσματα είναι αναπόφευκτα!