Όλοι μιλούμε για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και την ανάγκη για έργα, που ειδικά τους τελευταίους μήνες δεν έχουν τελειωμό τα σκαψίματα στη Βέροια. Είχαμε επισημάνει και στο παρελθόν για την ανάγκη ενημέρωσης τόσο των απλών δημοτών, όσο και των επαγγελματιών, κυρίως όταν επίκειται διακοπή ρεύματος ή νερού. Αγανακτισμένος επικοινώνησε ιδιοκτήτης ζαχαροπλαστείου στην περιοχή του Προμηθέα, ο οποίος μας κατήγγειλε ότι το προηγούμενο Σάββατο(21/6/2025) υπήρχε διακοπή ρεύματος στην περιοχή για περίπου 8 ώρες λόγω έργων με αποτέλεσμα να υποστεί τεράστια ζημία με προϊόντα και πρώτες ύλες που χάλασαν εξαιτίας της ζέστης και της διακοπής λειτουργίας των ψυγείων του. Μας ξεκαθάρισε ότι δεν υπήρξε καμία ενημέρωση νωρίτερα προκειμένου να λάβει τα μέτρα του εγκαίρως και όταν απευθύνθηκε στο συνεργείο που έκανε τις εργασίες του απάντησαν ότι έπρεπε να δει την ανακοίνωση στην σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ. Καλώς αναμένουμε την ανοχή του κόσμου για την ολοκλήρωση των έργων, αλλά μήπως είναι επιβεβλημένη η ανάγκη να ενημερώνετε το κοινό με διάφορα μέσα(ανακοινώσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο) εκτός από μια ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του φορέα που δεν την βλέπει κανείς; Γιατί αλλιώς ποιος θα πληρώσει τα «σπασμένα»;
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ… στις 25 Ιουνίου
Σημαντικά γεγονότα• 1678 – Η Έλενα Κορνάρο Πισκόπια...