Το μεσημέρι της Πέμπτης 30 Οκτωβρίου 2025, ομάδα μαθητών του σχολείου Teofilo
Patini από την πόλη L’Aquila της Ιταλίας, μαζί με
μαθητές του Λαππείου Γυμνασίου Νάουσας, επισκέφθηκαν το Δημαρχείο
του Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας, στο πλαίσιο της αδελφοποίησης που
έχει συνομολογηθεί μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων μέσω του ευρωπαϊκού
προγράμματος Erasmus+.
Τους μαθητές και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς υποδέχθηκαν στο Δημαρχείο
η Αντιδήμαρχος Παιδείας, Νεολαίας και Αθλητισμού κα Χριστίνα Ράλλη και
ο υπάλληλος του Γραφείου Πολιτισμού του Δήμου Νάουσας κ. Δημήτρης Πάζος.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές παρουσίασαν κοινές δράσεις που
υλοποιούν εντός και εκτός του Λαππείου Γυμνασίου, στο πνεύμα της συνεργασίας
και της ανταλλαγής εμπειριών που προωθεί το πρόγραμμα Erasmus+.
Στον σύντομο χαιρετισμό της, η Αντιδήμαρχος κα Χριστίνα Ράλλη ανέφερε:
«Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, αγαπητοί μαθητές.
Με ιδιαίτερη χαρά σας καλωσορίζω, εκ μέρους του Δήμου και της Δημοτικής
Αρχής, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ και της αδελφοποίησης
των δυο σχολείων.
Θέλω να απευθύνω ένα θερμό καλωσόρισμα στους φίλους μας από την Ιταλία. Η
παρουσία σας εδώ αποτελεί τιμή για τον Δήμο μας και απόδειξη της δύναμης που
έχει η συνεργασία των νέων ανθρώπων σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Το Erasmus+ δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα ανταλλαγής· είναι ένας τρόπος να
γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον, να μοιραστούμε πολιτισμό, ιδέες και αξίες, να
καλλιεργήσουμε τον αλληλοσεβασμό και τη φιλία.
Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς του 1ου Γυμνασίου Νάουσας για τη
δουλειά και την αφοσίωσή τους. Τέτοιες πρωτοβουλίες δείχνουν ότι η παιδεία
μπορεί να είναι ανοιχτή, ζωντανή και δημιουργική.
Εύχομαι η παραμονή σας στην πόλη μας να σας αφήσει όμορφες αναμνήσεις και να
αποτελέσει την αρχή μακροχρόνιων συνεργασιών και φιλιών.
Καλωσορίσατε και καλή επιτυχία στις δράσεις σας».
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε μέσα σε εγκάρδιο και φιλικό κλίμα, με ανταλλαγές
δώρων και αναμνηστικών, ενώ οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από
κοντά το Δημαρχείο της Ηρωικής Πόλεως Νάουσας.





