Η εταιρεία διακρίθηκε
στα Social Media Awards 2025 με 6 βραβεία για την καινοτομία και τη στρατηγική
της στα social media.
Η Lidl Ελλάς απέσπασε σημαντικές διακρίσεις στα Social Media Awards
2025, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσίας της στα ψηφιακά μέσα και την
ικανότητά της να δημιουργεί αυθεντικό περιεχόμενο που συνδέεται ουσιαστικά με
το κοινό.
Με στρατηγικές που αξιοποίησαν τις δυνατότητες πλατφορμών όπως το YouTube
και το TikTok, η Lidl Ελλάς κατάφερε να ξεχωρίσει για την καινοτομία, τη
δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της.
Οι διακρίσεις της εταιρείας:
·
Gold στην κατηγορία Most
Innovative Use of YouTube Creators για το project “YouTube
at its Lidl”, όπου δημιουργήθηκε ένα πολυθεματικό οικοσύστημα αυθεντικού
περιεχομένου με κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς, αποσπώντας πάνω από 7,7 εκατ.
προβολές και 69.370 ώρες παρακολούθησης.
·
Gold στην κατηγορία Best
Social Media Strategy for Employer Branding για τον
λογαριασμό @teamlidl.gr, που ανέδειξε την κουλτούρα και την ομάδα της Lidl
Ελλάς.
·
Gold στην κατηγορία Best
Use of Content Creators for a TikTok Campaign για την
καμπάνια “Dubai Chocolate”, η οποία πέτυχε 344% αύξηση πωλήσεων και 433% αύξηση
επισκεψιμότητας στα καταστήματα.
·
Gold στην κατηγορία Best
Use of TikTok for Sales για την αξιοποίηση του
TikTok ως εργαλείο άμεσης εμπορικής απόδοσης.
·
Silver στην κατηγορία
Best in Food & Beverage για το TikTok account
της Lidl Ελλάς, που ξεχώρισε για την αυθεντικότητα και τη στρατηγική συνέπεια,
φτάνοντας τους 110.000 followers.
·
Silver στην κατηγορία
Best Social Media Strategy for Product / Service Launch για τη στρατηγική social-first προσέγγιση στο λανσάρισμα του Dubai
Chocolate.
Η Lidl Ελλάς αξιοποίησε τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όχι απλώς ως κανάλια επικοινωνίας, αλλά ως χώρους σύνδεσης, έκφρασης και θετικής επίδρασης. Μέσα από συνεργασίες με δημιουργούς, αυθεντικό περιεχόμενο και ενεργοποίηση της κοινότητας, το brand κατάφερε να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα, να δημιουργήσει engagement και να μετατρέψει τα social media σε μοχλό εμπορικής απόδοσης. Με αυτές τις διακρίσεις, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να θέτει νέα πρότυπα για τον κλάδο του λιανεμπορίου στην ψηφιακή εποχή.
Φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά
Πασχαλία Ραμπότη, Influencer Marketing Specialist, Engagement, Lidl Ελλάς | Iωάννα Μαρία Λέφα, Social Media
Specialist, Engagement, Lidl Ελλάς
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς
και στα:
linkedin.com/company/lidl-hellas
youtube.com/lidlhellas





