Επιμορφωτικό πρόγραμμα “ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ”

Επιμορφωτικό πρόγραμμα “ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ”

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2,Ε.ΚΕ.ΔΙ.Μ.2.ΒΕ- ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ, σε μια αποκλειστική συνεργασία με το εκπαιδευτικό δίκτυο ATHINA και το  Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων δια βίου μάθησης, οργανώνει και υλοποιεί τον 1ο κύκλο εκπαίδευσης στη Πόλη της Βέροιας το επιμορφωτικό πρόγραμμα “Διαπολιτισμική Εκπαίδευση” διάρκειας 500 ωρών.



Το πρόγραμμα έχει ως γενικό σκοπό την  παροχή εξειδικευμένων γνώσεων στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, προκειμένου οι επιμορφούμενοι που θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα να είναι σε θέση να αξιολογούν τις ανάγκες μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο με τη χρήση κατάλληλων εργαλείων και να σχεδιάζουν προγράμματα παρέμβασης.

Οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί που θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα θα είναι σε θέση να μοριοδοτηθούν ή να αξιοποιήσουν το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης ως συνεκτιμώμενο προσόν στις παρακάτω περιπτώσεις:

1) Ως υποψήφια στελέχη εκπαίδευσης (π.χ. Διευθυντών σχολικών μονάδων), σύμφωνα με το Νόμο Ν. 4473 Τεύχος 1ο /30/5/2017, ΦΕΚ 78/2017, ο οποίος αναφέρει:

2) Μετάθεσης στα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το  Νόμο, Ν.4415/2016, ΦΕΚ. 159, τεύχος Α/06.09.2016 και άρθρο 23, ο οποίος αναφέρει ότι με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών συνιστώνται οι αναγκαίες θέσεις προσωπικού και κατά κλάδους ειδικότητες για τη λειτουργία των δημόσιων Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης:


le:///C:/Users/B6B4~1/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg" o:title="2">

3) Ως υποψήφιοι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ). Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ.  148440/ΓΔ5/7-9-2017, εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, στο Κεφάλαιο Δ΄ σχετικά με τα προσόντα των ΣΕΠ, αναφέρεται ότι επιλέγονται μόνιμοι εκπαιδευτικοί εφόσον έχουν ένα τουλάχιστον από τα κάτωθι προσόντα με την ακόλουθη ιεράρχηση:


4) Διορισμού αναπληρωτών σε Τ.Υ. ΖΕΠ, Φ.Τ. ΖΕΠ και Δ.Υ.Ε.Π., στην περίπτωση δημιουργίας ξεχωριστών επικουρικών πινάκων (όπως έγινε με τις δομές της Ειδικής Αγωγής, Ν.4415/2016, ΦΕΚ. 159, τεύχος  Α/06.09.2016 και άρθρο 48, ο οποίος αναφέρει: αα) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών…»)

Με βάση τα ανωτέρω τεκμαίρεται ότι σκοπός του συγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, ώστε οι συμμετέχοντες με την ολοκλήρωσή του να είναι σε θέση να απασχοληθούν στην εκπαίδευση παιδιών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο και να μπορούν να υποστηρίξουν απρόσκοπτα την ένταξή τους στο ευρύτερο κοινωνικο-πολιτισμικό  πλαίσιο της χώρας υποδοχής.

Οι ειδικοί εκπαιδευτικοί στόχοι του προγράμματος αναφέρονται στην εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τα ακόλουθα:

·         Το πλαίσιο λειτουργίας της εκπαίδευσης μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο

·         Τα βασικά χαρακτηριστικά των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών.

·         Την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο.

·         Τη γνωριμία με όλο το διαθέσιμο υλικό που κατά καιρούς έχει παραχθεί για την εκπαίδευση των μαθητών αυτών.

·         Την εξάσκηση των εκπαιδευομένων στην παραγωγή υλικού ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών τους.

 

 

 

 

Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα απευθύνεται σε :

·         Διορισμένους και αδιόριστους εκπαιδευτικούς Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

·         Μόνιμους εκπαιδευτικούς Πειραματικών Διαπολιτισμικών Σχολείων και Σχολείων Ειδικής Αγωγής.

·         Εκπαιδευτικούς των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας.

·         Φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου.

·         Όσους απασχολούνται σε Κέντρα Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο και Ασυνόδευτων Ανηλίκων.

·         Πτυχιούχους ανθρωπιστικών σπουδών, Εικαστικών, Θεατρικής Αγωγής κ.ά.,

·         Ειδικούς παιδαγωγούς.

·         Αποφοίτους ΤΕΙ και ΙΕΚ (Κοινωνικής Εργασίας, Βρεφονηπιοκόμους, Λογοθεραπευτές, Φυσικοθεραπευτές, Νοσηλευτές, Ειδικής Προσχολικής Αγωγής κ.ά.).

·         Όποιους ενδιαφέρονται να επιμορφωθούν σε θέματα διαχείρισης και ένταξης ατόμων με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο.

 Η έναρξη του Προγράμματος γίνεται με δημόσια αναγγελία στο Διαδίκτυο όπου καθορίζονται οι διαδικασίες που απαιτούνται για την ένταξη του ενδιαφερόμενου στο Πρόγραμμα. Αίτηση συμμετοχή μπορούν να υποβάλλουν όσοι ανήκουν στις ανωτέρω κατηγορίες.

Η αίτηση συμμετοχής υποβάλλεται ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας www.adet-uoa.gr  Η αποδοχή ή η απόρριψή της αίτησης συμμετοχής ανακοινώνεται στον υποψήφιο εκπαιδευόμενο ατομικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

 

Η μεθοδολογία εκπαίδευσης ακολουθεί το μοντέλο της «μεικτής μάθησης».Εξ αποστάσεως εκπαίδευση με μεθόδους ασύγχρονης εκπαίδευσης (360 ώρες), (106 ώρες) εξάσκηση σε μελέτες περίπτωσης, σύγχρονης On-lineτηλεκπαίδευσης (10 ώρες), μια δια ζώσης συμβουλευτική συνάντηση (4 ωρών) στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2,Ε.ΚΕ.ΔΙ.Μ.2.ΒΕ-ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ στην Πόλη της Βέροιας και 20 ώρες για τη συγγραφή της τελικής εργασίας.

 

Λήξη υποβολής αιτήσεων  10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018.

Έναρξη μαθημάτων 11 ΙΟΥΝΙΟΥ  2018.

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας:           

 Αγ. Αντωνίου 20 & Καρατάσου Γωνία, Βέροια

 Τηλ:2331021061-6974338357                                             

 e-mail: ekedimtheoxas@gmail.com

fb: ΕΚΕΔΙΜ Βέροιας Θεοχαρόπουλος

 http://ekedim-verias.gr/

Εφημερίδα Λαός
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Εφημερίδα Λαός - Τοπική Εφημερίδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημόσια ακίνητα & Υπερταμείο, παρερμηνείες και αλήθεια

Δημόσια ακίνητα & Υπερταμείο, παρερμηνείες και...

  Από τη  Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ ΗΜΑΘΙΑΣ γνωστοποιούνται τα εξής:«Ο...

ΕΛΜΕ Ημαθίας: Δωρεάν και ασφαλής μεταφορά όλων των μαθητών

ΕΛΜΕ Ημαθίας: Δωρεάν και ασφαλής μεταφορά όλων των...

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας καταγγέλλει το γεγονός ότι για μια...

Τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης   επισκέφθηκε η Φρ. Καρασαρλίδου   για τα προβλήματα των σχολείων της Ημαθίας

Τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης επισκέφθηκε η Φρ....

Τι απάντησε ο Παν. ΑνανιάδηςΤον περιφερειακό...

Επιτέλους… «προστασία» στην περιοχή Σπήλαιο στη Νάουσα

Επιτέλους… «προστασία» στην περιοχή Σπήλαιο στη...

Παρελθόν αποτελεί πλέον η ξύλινη περίφραξη κατά...

 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 5ου ΓΕ.Λ. ΒΕΡΟΙΑΣ   ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑTA ERASMUS+  ΚΑ2 – ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 5ου ΓΕ.Λ. ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ...

Με την συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής...

Ειδικό βοήθημα επανασύνδεσης ηλεκτρικού ρεύματος και ευνοϊκοί διακανονισμοί σε άτοκες δόσεις

Ειδικό βοήθημα επανασύνδεσης ηλεκτρικού ρεύματος και...

- Για όσους αποσυνδέθηκαν από το δίκτυο λόγω οφειλών…-...

Μεγάλη φωτιά στο διαλογητήριο- επιχείρηση εμπορίας αυτοκινήτων Polis Tracks - Δείτε το βίντεο!

Μεγάλη φωτιά στο διαλογητήριο- επιχείρηση εμπορίας...

Μία μεγάλη φωτιά ξέσπασε πριν από λίγη ώρα στο...

Θεμελιώθηκε ο νέος τερματικός σταθμός   στο αεροδρόμιο Μακεδονία, στη Θεσσαλονίκη

Θεμελιώθηκε ο νέος τερματικός σταθμός στο αεροδρόμιο...

Θεμελιώθηκε στο αεροδρόμιο Μακεδονία, στη...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Μία μεγάλη φωτιά ξέσπασε πριν από λίγη ώρα στο διαλογητήριο και επιχείρηση εμπορίας αυτοκινήτων POLIS TRUCKS στο δρόμο από την Πατρίδα προς τον Αγ. Γεώργιο.@@ads-95@@Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για...

  Από τη  Ν.Ε ΣΥΡΙΖΑ ΗΜΑΘΙΑΣ γνωστοποιούνται τα εξής:«Ο λόγος για την Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών [ΦΕΚ 2320/Β’/19.6.2018], η πλημμελής γνώση της οποίας οδηγεί σε αυθαίρετα συμπεράσματα, ότι δήθεν εκχωρούνται...

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας καταγγέλλει το γεγονός ότι για μια ακόμη σχολική χρονιά η μεταφορά πολλών μαθητών  από και προς το σχολείο τους,  είναι ακόμα στον «αέρα».  Αν και  τα μαθήματα έχουν ξεκινήσει, σε ορισμένα...

Τι απάντησε ο Παν. ΑνανιάδηςΤον περιφερειακό διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κ. Ανανιάδη,  επσικέφθηκε η βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ Φρόσω Καρασαρλίδου και συζήτησε μαζί  του θέματα εκπαίδευσης...