Μέσα στις τόσες αλλαγές και καινοτομίες που μας έφερε αναγκαστικά ο κορωνοϊός είναι και η αναγκαστική επίσπευση για τις υπηρεσίες των ηλεκτρονικών συστημάτων τους. Εκεί που θα έπρεπε να αναμένουμε ακόμη πόσα χρόνια για να λειτουργήσουν ηλεκτρονικές πλατφόρμες για να υποβάλουμε αιτήματα και να μην στεκόμαστε με τις ώρες στις ουρές, ήρθε ο COVID-19 και μέσα σε λίγες εβδομάδες το κομμάτι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και διοίκησης ανέβηκε πολλά σκαλοπάτια. Έτσι με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διαβάζουμε την ανακοίνωση του τοπικού καταστήματος ΕΦΚΑ της Βέροιας, που μιλά για την ενεργοποίηση και εξυπηρέτηση του κοινού μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-ΕΦΚΑ, ενώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις η φυσική παρουσία θα απαιτεί ραντεβού. Πολύ προχωρημένα πράγματα για το πρώην ιστορικό ΙΚΑ με την ατελείωτη αναμονή. Αλλά ως γνωστόν η ελιά στο ζόρι βγάζει λάδι…