Παύλος Παυλίδης,  πρόεδρος Αστικών Βέροιας, στον ΑΚΟΥ 99.6: Τους μήνες της καραντίνας είχαμε πτώση τζίρου 85%-90%

Παύλος Παυλίδης, πρόεδρος Αστικών Βέροιας, στον ΑΚΟΥ 99.6: Τους μήνες της καραντίνας είχαμε πτώση τζίρου 85%-90%

-«Ανάσα» τα μαθητικά δρομολόγια αλλά στην Ημαθία κολλάνε κάθε φορά στη γραφειοκρατία


Αισθητή μείωση των εσόδων τους σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, αλλά και όλες τις προηγούμενες, κατέγραψαν την φετινή χρονιά του κορωνοϊού, τα ΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛ Βέροιας, από τον Μάρτιο του 2020 μέχρι και σήμερα, λόγω των πρωτοφανών επιπτώσεων της πανδημίας στην οικονομία όλων των χωρών, παγκοσμίως, κατά συνέπεια και των επιχειρήσεων της Ελλάδας.


Μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινές σημειώσεις» του ΑΚΟΥ 99.6, ο πρόεδρος κ. Παύλος Παυλίδης έκανε λόγο για πτώση του τζίρου κατά 85%-90% κυρίως τους μήνες της καραντίνας, όπου τα δρομολόγια ήταν σχεδόν μηδενικά (μόνο δυο λεωφορεία, τα πρωϊνά), τα έξοδα έτρεχαν και το λειτουργικό κόστος ήταν δυσανάλογο με τα δεδομένα της πρωτοφανούς κατάστασης που βίωνε και βιώνει ο κόσμος.
Και σήμερα, όμως, με βάση το υγειονομικό πρωτόκολλο του 65% σε πληρότητα ανά αστικό λεωφορείο, αλλά και την προτροπή για αποφυγή συγχρωτισμού στα μαζικά μέσα συγκοινωνίας (κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη), ο κόσμος που μετακινείται είναι εμφανώς μειωμένος, λέει ο κ. Παυλίδης, σημειώνοντας ωστόσο ότι στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, τα μέσα μεταφοράς χρηματοδοτούνται από το κράτος, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα οι επιχειρήσεις συγκοινωνιών έχουν μεγάλο πρόβλημα, τέτοιο, που μπορεί να τις οδηγήσει ακόμα και στην πτώχευση.


«Να σας πω μόνο, ότι τον προηγούμενο μήνα είχαμε 30.000 ευρώ έσοδα και μόνο τα πετρέλαια κόστισαν 22.000 ευρώ. Πλέον, βάζουμε κι από την τσέπη μας για να συντηρούμε ότι δημιουργήσαμε μέχρι σήμερα», προσθέτει ο πρόεδρος επισημαίνοντας ότι από τη λειτουργία 22 λεωφορείων, πληρώνονται μισθοί, ασφάλειες και ασφαλιστικά και πολλά άλλα, που δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αισιοδοξίας. «Αυτούς τους μήνες επιβιώνει η επιχείρηση από χρεωστούμενα του κράτους, για μεταφορές μαθητών από προηγούμενες χρονιές, τα οποία –υποτίθεται- ότι έπρεπε να είχαν οδηγηθεί προς άλλες κατευθύνσεις και να εξυπηρετούσαν άλλες υποχρεώσεις.


Ναι μεν, πηγή εσόδων τα μαθητικά δρομολόγια, αλλά…

«Αυτή τη στιγμή απευθυνόμαστε προς το κράτος, το οποίο με εντολή του, μας μείωσε κατά πολύ το ποσοστό πληρότητας και ζητάμε μεγαλύτερη στήριξη των Αστικών. Διότι μέχρι σήμερα, εκτός από τα μαθητικά δρομολόγια- κι αυτά με μισό εισιτήριο- δεν παίρνουμε ούτε ένα ευρώ κρατικής ενίσχυσης», προσθέτει 
Ακόμα και με το θέμα της μεταφοράς των μαθητών όμως, τα Αστικά  βρίσκονται στα δικαστήρια για να δικαιωθούν από τον προηγούμενο ακόμα διαγωνισμό.
Σύμφωνα με την απάντηση του κ. Παυλίδη, στην ερώτηση: πού κολλάει κάθε χρόνο το έργο των μαθητικών δρομολογίων, εξήγησε από την πλευρά του ότι αυτή η δυσκολία συμβαίνει κάθε φορά στην Ημαθία, ενώ πολλοί άλλοι νομοί, λύνουν εγκαίρως τα προβλήματά τους με τους διαγωνισμούς.
«Εδώ, επειδή θέλουν να είναι λεπτομερείς, αργούν να γίνουν οι διαγωνισμοί, η αργοπορία φέρνει αλυσιδωτά και επακόλουθα προβλήματα με τις  Επιτροπές έγκρισης και γενικώς  υπάρχει μια έντονη ιδιαιτερότητα στο Νομό μας σε σχέση με τη γραφειοκρατία και τις υπηρεσίες», τονίζει.

Με την παρούσα κατάσταση  και λειτουργία των Αστικών, η Επιχείρηση δεν μπορεί να προγραμματίσει ένα πλήρες πλάνο μετακινήσεων, αφού η σταθερότητα των δρομολογίων είναι… επαπειλούμενη καθημερινά, λόγω των εξελίξεων με τον covid19, ενώ έχει προχωρήσει και σε «διακοπή» εργαζομένων την οποία υποχρεώνει, όπως είπε ο πρόεδρος, η ανάγκη επιβίωσης της Επιχείρησης. «Αυτό ειδικά μας στενοχωρεί ιδιαίτερα, προσπαθούμε να διατηρηθούμε όλοι στη δουλειά, με… τα ψέματα!».

Τουριστικό Λεωφορείο



Ωστόσο, φέτος –και παρά τον κορωνοϊό- ολοκληρώνεται ένα πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε πριν δύο χρόνια, στο πλαίσιο του οποίου τα Αστικά, προμηθεύτηκαν ένα ολοκαίνουργιο μίνι-μπας, ένα μικρό τουριστικό λεωφορείο που θα ανήκει στο υπό οργάνωση Γραφείο Γενικού Τουρισμού των Αστικών ΚΤΕΛ, 19 θέσεων (συν 2 οδηγοί), για γκρουπ ή παρέες που θέλουν να μετακινηθούν σε τουριστικούς προορισμούς με τη μορφή εκδρομών.

Το μίνι-μπας έχει βγει στην κυκλοφορία, όμως αυτή η περίοδος δεν ενδείκνυται τουριστικά, «οπότε, καθόμαστε στα αυγά μας», τονίζει ο πρόεδρος.
Ο κ. Παυλίδης σχολίασε και δύο θέματα που αφορούν στο κυκλοφοριακό της πόλης από δύο πρόσφατες παρεμβάσεις-έργα του Δήμου.

Για τις θέσεις δικύκλων

«Οι θέσεις στάθμευσης δικύκλων έτσι όπως έγιναν, μ’ αυτές τις σιδεριές προκαλούν επιπλέον κυκλοφοριακά προβλήματα, στις κεντρικές οδούς, αφού με τον τρόπο που ξεπαρκάρουν τα δίκυκλα, βγαίνουν στη μέση του δρόμου και εμποδίζουν τη ροή της κυκλοφορίας, καθυστερώντας και τις μετακινήσεις των αστικών» είπε, ζητώντας από το Δήμο να επανεξετάσει τη λειτουργικότητα αυτών των θέσεων στάθμευσης.

Πέριξ της γέφυρας Κούσιου

Και κατέληξε με μία παρατήρηση σχετικά με τη γέφυρα Κούσιου:
«Όταν γίνεται επί 10 χρόνια μια γέφυρα και στο τέλος παρατηρούνται κυκλοφοριακά προβλήματα, τι να πούμε… Ένα λεωφορείο που έρχεται από την πλευρά του Προμηθέα και περνάει τη γέφυρα για να βγει στην Ανοίξεως, δεν χωράει, διότι έχει παρκαρισμένα Ι.Χ. και από τις δύο πλευρές του δρόμου. Έγινε η γέφυρα αλλά δεν εξετάστηκαν ούτε αντιμετωπίστηκαν τα προβλήματα που προκύπτουν με τη λειτουργία της. Και δεν είναι μόνο αυτό, υπάρχουν καθημερινά προβλήματα στην κυκλοφορία για τα οποία γκρινιάζουμε συνεχώς, αλλά δεν γίνεται τίποτα…» τόνισε ο κ. Παυλίδης θυμίζοντας την ύπαρξη  «μιας κυκλοφοριακής μελέτης» την οποία χαρακτήρισε ανεφάρμοστη.
Σοφία Γκαγκούση

Εφημερίδα Λαός
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Εφημερίδα Λαός - Τοπική Εφημερίδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου Μηνά Ναούσης

Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου...

Την Κυριακή 24 Ιανουαρίου το πρωί ο Σεβασμιώτατος...

Κορωνοϊός: Τα νέα κρούσματα την Κυριακή στην Ημαθία (24/1)

Κορωνοϊός: Τα νέα κρούσματα την Κυριακή στην Ημαθία...

Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ανακοίνωσε...

Τραγικός θάνατος 32χρονου έξω από τη Νέα Νικομήδεια

Τραγικός θάνατος 32χρονου έξω από τη Νέα Νικομήδεια

Τραγικό θάνατο βρήκε χθες το απόγευμα ένας νέος...

Απεβίωσε ο Κωνσταντίνος Καρατόλιος σε ηλικία 48 ετών

Απεβίωσε ο Κωνσταντίνος Καρατόλιος σε ηλικία 48 ετών

Απεβίωσε σε ηλικία 48 ετών ο Κωνσταντίνος Καρατόλιος. Η...

Επίσκεψη της Φρόσως Καρασαρλίδου στον ΕΛΓΑ Ημαθίας για τις αγροτικές αποζημιώσεις

Επίσκεψη της Φρόσως Καρασαρλίδου στον ΕΛΓΑ Ημαθίας...

Τον ΕΛΓΑ ΗΜΑΘΙΑΣ επισκέφθηκε η βουλευτής του...

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις την Κυριακή σε Αγ. Δημητρίου, Καστανιάς, Καμαριωτίσσης, Έλλης και πάροδο Κοντογεωργάκη της Βέροιας

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις την Κυριακή σε Αγ. Δημητρίου,...

Για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής...

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή επί της οδού Βαρλάμη της Βέροιας

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή επί...

Αποβλέποντας στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της...

1821 – 2021, 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Το ΡΟΥΜΛΟΥΚΙ πριν (κατά-μετά) την επανάσταση - 2. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ  ΤΗΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗΣ

1821 – 2021, 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Το...

Του ΓιάννηΔ. ΜοσχόπουλουΟι Οθωμανοί κατακτητές πήραν...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021 η βράβευση της εταιρείας ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ Α.Ε. Ευρωπαϊκά Νηματουργεία, με το Χρυσό Βραβείο "Top Branded Export Product" των Greek Exports Awards 2020 για το brand της SUPREME GREEN COTTON®! Η...

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου είναι 516, εκ των οποίων 16 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 149973 (ημερήσια...

Το θέμα στο πρωτοσέλιδο του «Λαού» στις 12 Ιανουαρίου 2021, αφορούσε στα ετοιμόρροπα της Βέροιας, της πόλης όπου έχουν καταγραφεί 28 επικινδύνως ετοιμόρροπα κτίρια και 21 ετοιμόρροπα, τα περισσότερα στις δύο...

Στη Βέροια «Εν τη οποία εδημιούργησα εαυτόν» χάριν ευγνωμοσύνης αφήνω όλην την περιουσίαν μου για την εξυπηρέτησιν φιλανθρωπικών σκοπών.«Τίποτε δεν εξαγιάζει τον βίον ενός ανθρώπου περισσότερον όσον η...