Παύλος Παυλίδης,  πρόεδρος Αστικών Βέροιας, στον ΑΚΟΥ 99.6: Τους μήνες της καραντίνας είχαμε πτώση τζίρου 85%-90%

Παύλος Παυλίδης, πρόεδρος Αστικών Βέροιας, στον ΑΚΟΥ 99.6: Τους μήνες της καραντίνας είχαμε πτώση τζίρου 85%-90%

-«Ανάσα» τα μαθητικά δρομολόγια αλλά στην Ημαθία κολλάνε κάθε φορά στη γραφειοκρατία


Αισθητή μείωση των εσόδων τους σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, αλλά και όλες τις προηγούμενες, κατέγραψαν την φετινή χρονιά του κορωνοϊού, τα ΑΣΤΙΚΑ ΚΤΕΛ Βέροιας, από τον Μάρτιο του 2020 μέχρι και σήμερα, λόγω των πρωτοφανών επιπτώσεων της πανδημίας στην οικονομία όλων των χωρών, παγκοσμίως, κατά συνέπεια και των επιχειρήσεων της Ελλάδας.


Μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινές σημειώσεις» του ΑΚΟΥ 99.6, ο πρόεδρος κ. Παύλος Παυλίδης έκανε λόγο για πτώση του τζίρου κατά 85%-90% κυρίως τους μήνες της καραντίνας, όπου τα δρομολόγια ήταν σχεδόν μηδενικά (μόνο δυο λεωφορεία, τα πρωϊνά), τα έξοδα έτρεχαν και το λειτουργικό κόστος ήταν δυσανάλογο με τα δεδομένα της πρωτοφανούς κατάστασης που βίωνε και βιώνει ο κόσμος.
Και σήμερα, όμως, με βάση το υγειονομικό πρωτόκολλο του 65% σε πληρότητα ανά αστικό λεωφορείο, αλλά και την προτροπή για αποφυγή συγχρωτισμού στα μαζικά μέσα συγκοινωνίας (κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη), ο κόσμος που μετακινείται είναι εμφανώς μειωμένος, λέει ο κ. Παυλίδης, σημειώνοντας ωστόσο ότι στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, τα μέσα μεταφοράς χρηματοδοτούνται από το κράτος, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα οι επιχειρήσεις συγκοινωνιών έχουν μεγάλο πρόβλημα, τέτοιο, που μπορεί να τις οδηγήσει ακόμα και στην πτώχευση.


«Να σας πω μόνο, ότι τον προηγούμενο μήνα είχαμε 30.000 ευρώ έσοδα και μόνο τα πετρέλαια κόστισαν 22.000 ευρώ. Πλέον, βάζουμε κι από την τσέπη μας για να συντηρούμε ότι δημιουργήσαμε μέχρι σήμερα», προσθέτει ο πρόεδρος επισημαίνοντας ότι από τη λειτουργία 22 λεωφορείων, πληρώνονται μισθοί, ασφάλειες και ασφαλιστικά και πολλά άλλα, που δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αισιοδοξίας. «Αυτούς τους μήνες επιβιώνει η επιχείρηση από χρεωστούμενα του κράτους, για μεταφορές μαθητών από προηγούμενες χρονιές, τα οποία –υποτίθεται- ότι έπρεπε να είχαν οδηγηθεί προς άλλες κατευθύνσεις και να εξυπηρετούσαν άλλες υποχρεώσεις.


Ναι μεν, πηγή εσόδων τα μαθητικά δρομολόγια, αλλά…

«Αυτή τη στιγμή απευθυνόμαστε προς το κράτος, το οποίο με εντολή του, μας μείωσε κατά πολύ το ποσοστό πληρότητας και ζητάμε μεγαλύτερη στήριξη των Αστικών. Διότι μέχρι σήμερα, εκτός από τα μαθητικά δρομολόγια- κι αυτά με μισό εισιτήριο- δεν παίρνουμε ούτε ένα ευρώ κρατικής ενίσχυσης», προσθέτει 
Ακόμα και με το θέμα της μεταφοράς των μαθητών όμως, τα Αστικά  βρίσκονται στα δικαστήρια για να δικαιωθούν από τον προηγούμενο ακόμα διαγωνισμό.
Σύμφωνα με την απάντηση του κ. Παυλίδη, στην ερώτηση: πού κολλάει κάθε χρόνο το έργο των μαθητικών δρομολογίων, εξήγησε από την πλευρά του ότι αυτή η δυσκολία συμβαίνει κάθε φορά στην Ημαθία, ενώ πολλοί άλλοι νομοί, λύνουν εγκαίρως τα προβλήματά τους με τους διαγωνισμούς.
«Εδώ, επειδή θέλουν να είναι λεπτομερείς, αργούν να γίνουν οι διαγωνισμοί, η αργοπορία φέρνει αλυσιδωτά και επακόλουθα προβλήματα με τις  Επιτροπές έγκρισης και γενικώς  υπάρχει μια έντονη ιδιαιτερότητα στο Νομό μας σε σχέση με τη γραφειοκρατία και τις υπηρεσίες», τονίζει.

Με την παρούσα κατάσταση  και λειτουργία των Αστικών, η Επιχείρηση δεν μπορεί να προγραμματίσει ένα πλήρες πλάνο μετακινήσεων, αφού η σταθερότητα των δρομολογίων είναι… επαπειλούμενη καθημερινά, λόγω των εξελίξεων με τον covid19, ενώ έχει προχωρήσει και σε «διακοπή» εργαζομένων την οποία υποχρεώνει, όπως είπε ο πρόεδρος, η ανάγκη επιβίωσης της Επιχείρησης. «Αυτό ειδικά μας στενοχωρεί ιδιαίτερα, προσπαθούμε να διατηρηθούμε όλοι στη δουλειά, με… τα ψέματα!».

Τουριστικό Λεωφορείο



Ωστόσο, φέτος –και παρά τον κορωνοϊό- ολοκληρώνεται ένα πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε πριν δύο χρόνια, στο πλαίσιο του οποίου τα Αστικά, προμηθεύτηκαν ένα ολοκαίνουργιο μίνι-μπας, ένα μικρό τουριστικό λεωφορείο που θα ανήκει στο υπό οργάνωση Γραφείο Γενικού Τουρισμού των Αστικών ΚΤΕΛ, 19 θέσεων (συν 2 οδηγοί), για γκρουπ ή παρέες που θέλουν να μετακινηθούν σε τουριστικούς προορισμούς με τη μορφή εκδρομών.

Το μίνι-μπας έχει βγει στην κυκλοφορία, όμως αυτή η περίοδος δεν ενδείκνυται τουριστικά, «οπότε, καθόμαστε στα αυγά μας», τονίζει ο πρόεδρος.
Ο κ. Παυλίδης σχολίασε και δύο θέματα που αφορούν στο κυκλοφοριακό της πόλης από δύο πρόσφατες παρεμβάσεις-έργα του Δήμου.

Για τις θέσεις δικύκλων

«Οι θέσεις στάθμευσης δικύκλων έτσι όπως έγιναν, μ’ αυτές τις σιδεριές προκαλούν επιπλέον κυκλοφοριακά προβλήματα, στις κεντρικές οδούς, αφού με τον τρόπο που ξεπαρκάρουν τα δίκυκλα, βγαίνουν στη μέση του δρόμου και εμποδίζουν τη ροή της κυκλοφορίας, καθυστερώντας και τις μετακινήσεις των αστικών» είπε, ζητώντας από το Δήμο να επανεξετάσει τη λειτουργικότητα αυτών των θέσεων στάθμευσης.

Πέριξ της γέφυρας Κούσιου

Και κατέληξε με μία παρατήρηση σχετικά με τη γέφυρα Κούσιου:
«Όταν γίνεται επί 10 χρόνια μια γέφυρα και στο τέλος παρατηρούνται κυκλοφοριακά προβλήματα, τι να πούμε… Ένα λεωφορείο που έρχεται από την πλευρά του Προμηθέα και περνάει τη γέφυρα για να βγει στην Ανοίξεως, δεν χωράει, διότι έχει παρκαρισμένα Ι.Χ. και από τις δύο πλευρές του δρόμου. Έγινε η γέφυρα αλλά δεν εξετάστηκαν ούτε αντιμετωπίστηκαν τα προβλήματα που προκύπτουν με τη λειτουργία της. Και δεν είναι μόνο αυτό, υπάρχουν καθημερινά προβλήματα στην κυκλοφορία για τα οποία γκρινιάζουμε συνεχώς, αλλά δεν γίνεται τίποτα…» τόνισε ο κ. Παυλίδης θυμίζοντας την ύπαρξη  «μιας κυκλοφοριακής μελέτης» την οποία χαρακτήρισε ανεφάρμοστη.
Σοφία Γκαγκούση

Εφημερίδα Λαός
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Εφημερίδα Λαός - Τοπική Εφημερίδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ιδιοκτήτες ακινήτων: Οι επτά προθεσμίες που «τρέχουν»

Ιδιοκτήτες ακινήτων: Οι επτά προθεσμίες που «τρέχουν»

Επτά διαφορετικές υποχρεώσεις έχουν μπροστά τους...

Επίδομα Παιδιού Α21: Υποχρέωση καταχώρησης μητρώου μαθητή & σχολείου - Η ημερομηνία πληρωμής

Επίδομα Παιδιού Α21: Υποχρέωση καταχώρησης μητρώου...

Η 4η διμηνιαία δόση του Επιδόματος Παιδιού 2020 –Α21 θα...

Εκλογή νεόυ Διοικητικού Συμβουλίου στον Πολιτιστικό Σύλλογο Αγίου Γεωργίου

Εκλογή νεόυ Διοικητικού Συμβουλίου στον Πολιτιστικό...

Έκτακτη Γενική Συνέλευση με θέμα την εκλογή νέου...

Με την βοήθεια του

Με την βοήθεια του "Vector" συνελήφθησαν από...

Συνελήφθησαν χθες (25 Σεπτεμβρίου 2020) το μεσημέρι, σε...

Εξιχνιάστηκαν δύο κλοπές σε ηλικιωμένες γυναίκες που έγιναν σε Ημαθία και Πιερία - Σχηματίσθηκαν ξεχωριστές δικογραφίες σε βάρος 2 ημεδαπών γυναικών

Εξιχνιάστηκαν δύο κλοπές σε ηλικιωμένες γυναίκες που...

 Προσποιούνταν ότι είναι γνωστές τους, τις αγκάλιασαν...

Αναρτήθηκαν στο Taxisnet τα εκκαθαριστικά για τον ΕΝΦΙΑ 2020 - Πως θα τα εκτυπώσετε

Αναρτήθηκαν στο Taxisnet τα εκκαθαριστικά για τον ΕΝΦΙΑ 2020...

Αναρτήθηκαν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ 2020 στο Taxisnet...

Ευχαριστήριο του Ειδικού Νηπιαγωγείου Βέροιας

Ευχαριστήριο του Ειδικού Νηπιαγωγείου Βέροιας

Η Προϊσταμένη του 2/Θέσιου Ειδικού Νηπιαγωγείου...

Δημοτική Παράταξη ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ: Προοικονομεί ο κ. Καρανικόλας το κλείσιμο των 3-5 Πηγαδιών;

Δημοτική Παράταξη ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ: Προοικονομεί ο κ....

Στον Κοινό Τόπο είμαστε υπέρ της μακροχρόνιας...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ # ΝΕΑ

Σχετικά άρθρα

Η 4η διμηνιαία δόση του Επιδόματος Παιδιού 2020 –Α21 θα καταβληθεί στις 30 Σεπτεμβρίου 2020 (τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα, όπως έχει καθιερωθεί για το σύνολο των επιδομάτων).Ιδιαίτερο όμως ενδιαφέρον υπάρχει...

Ο Διοικητής και το Διοικητικό Συμβούλιο του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας – Μονάδα Βέροιας, εκφράζουν δημόσια τις θερμές τους ευχαριστίες στην οικογένεια Ευάγγελου Κρουστάλλη και την εταιρία Ε.ΚΡ.Ο.ΕΛ. Α.Ε...

Προκειμένου να γραφτούν συγκεντρωμένα εδώ και να καταδειχθεί η προσωπικότητα, το έργο και η τεράστια προσφορά του Μιχάλη Μουρατίδη, σκόπιμα στην παρουσίαση του Ιστορικού Λευκώματος παρέλειψα τα όσα...

Ημέρα οδύνης και ανείπωτης θλίψης για τους Αετούς Βέροιας, που έχασαν έναν ΑΝΘΡΩΠΟ με ήθος και αξίες.Ο Χαράλαμπος Φωτιάδης, ο Μπάμπης όπως τον γνωρίζαμε όλοι, δεν βρίσκεται πλέον ανάμεσα μας…Ένας από τους...